Gå til innhold

Nylig blitt alene, gravid med ukjent mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et kraftig angstanfall her nå.. Har på følelsen at jeg er gravid. Har vært skikkelig uggen siste uken og har den følelsen i kroppen.....

Er nylig blitt alene med to barn etter mange års ekteskap og har truffet en mann jeg liker godt, men kjenner han ikke enda. Har hatt sex og nå er jeg livredd jeg er gravid.

Bruker p-piller bare så det er sagt. men hadde en forglemmelse for noen uker siden. Tok den dagen etter.

Er det mulig? Hva gjør jeg?Føler meg som en skikkelig flyfille og er livredd jeg er gravid, hvordan kommer han til å reagere da? er ikke det beste utgangspunktet for å innlede et forhold akkurat...

Sitter her å kaldsvetter og har fullstendig panikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg. Ta en test, først da kan du vurdere hva du gjør videre.

Om du har blitt gravid så vær ærlig med ham. Er han voksen og oppegående så blir han og gir det hele en sjanse. Er han en drittunge så stikker han, men en slik vil du ikke ha uansett.

Men hva vil du? Vil du ha barnet? I såfall så ikke bry deg med hva andre sier. Det er alltid noen selvhøytidelige arrogante idioter som har sterke meninger om ting de ikke kan noe om. Kontakt evt Amathea for veiledning.

Ta noen dype drag og pust godt ut, ta en test og vurder derfra. Men bare basert på hva du vil, og ikke hva andre mener du burde gjøre.

God klem

Skrevet

Hm det er mulig ja, kjøp deg en test!

Skrevet

Sikkert bare pms....

Latterlig at du sitter her og er såå redd og har "angst" når du faen meg ikke har tatt en graviditetstest engang!!

Skrevet

Sikkert bare pms....

Latterlig at du sitter her og er såå redd og har "angst" når du faen meg ikke har tatt en graviditetstest engang!!

Skrevet

Takk for klem. det trengs nå...

Kvir meg sånn for svaret men skal teste seinere i dag. Hva annet gir morgenkvalme liksom?

Om jeg skal være ærlig er jeg ikke interisert i et barn til. Jeg er alene med to og må prioritere å ta meg av dem. Har svært kompliserte svangerskap så er egentlig ikke aktuelt å forsømme de barna jeg allerede har i mange måneder...

men føler at han har rett til å si sin mening før jeg evt bestiller time til abort om jeg er gravid.

Selv om jeg ikke ønsker barn er det å ta abort ikke en avgjørelse som skal tas lett på mener jeg.

HI

Skrevet

Du anonym 09:24, du kan ta deg en bolle. Du trenger ikke være stygg.

Hun skal jo ta en test, da. Men - noen av oss kjenner faktisk kroppene våre såpass godt at vi VET det når vi er gravide, så testen blir bare en bekreftelse på det hele. Jeg har kjent det med alle mine tre, fikk til og med en negativ test med midterste som jeg ikke trodde et sekund på, så fikk mannen til å kjøre ut og kjøpe flere forskjellige. Og jeg hadde rett, for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...