Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Lørdag 5 mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

FEM!! Blir satt igang på torsdag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Temin i dag, men siden han har snudd seg i siste liten til seteleie så blir det KS på tirsdag hvis ikke noe skjer før...

Skrevet

55 dager igjen:O)

Skrevet

14 dager igjen til ul termin :)

Skrevet

20 dager til termin! Er det fra nå av en regnes som fødeklar? Begynner å bli klar for å treffe prinsessa nå!

Skrevet

85 dager

Skrevet

- 2 dager på meg :)) Trodde ikke jeg kom til å bli utålmodig, men jeg må bare innrømme at jeg er en smule lei og utålmodig nå !!! Vil ha bebisen i armene mine med det aller første :))

Skrevet

-2 dager.. veldig klar nå!!

Skrevet

8 dageR :) wooop wooop. spennende. hver gang jeg må tisse på natta tenker jeg: tenk om vannet går NÅ... å så gjør det ikke det, så blir jeg litt småskuffa :P hehe. men er uansett ikke lenge igjen og jeg koser meg egentlig å tenker at det er skikkelig digg ¨å ha helt rolige dager, spesielt når det er så fiiiiiint ute som det er i dag :D :D

Skrevet

48 dager enda her,altfor lenge kjennes det ut som. Har aldri vært så klar te noe som nå,men det trenger ikke være igjen mere enn 26 dager da......kan jo få 3 uker før termin,noe æ håpe på. E stor nok da ja:))

Skrevet

Termin i dag og veldig vondt i magen hver 8. min siden i går kveld,modningsrier kanskje.(vannet har ikke gått)Det blir en tur til føden i løpe av ettermiddag /kveld,tenker jeg:-)

Skrevet

-6 dager på overtid, er fryktlig lei av å gå gravid. Eldstejenta mi har bursdag i morgen også, så det kan jo hende jeg får nr 2 samme dagen :-) Får vaske litt hus og stelle i stand til selskap, så starter sikkert riene i det forl kommer inn døren :-)))

Skrevet

12 dager til menstermin, 17 dager til ul termin :)

Skrevet

40 dager igjen, og dermed HØYGRAVID!!! Det kjennes på kroppen ;)

Skrevet

ny milepæl på ferden mot å bli tobarnsmor....idag er det 40 dager igjen, og jeg er høygravid:) føles helt greit:)

Skrevet

ca.70;) leeeeeeeeeeeeenge,

skal på ul neste uke for å sjekke om morkaken har flyttet seg,

ellers blir det KS..

Skrevet

40 dager og dermed høygravid! :D

Nok en milepæl forbi! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...