Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Er i uke 21 og har de siste dagene fått så mye vann i kroppen. Synes det kom sånn plutselig. Kjenner det spesielt i legger og lår og hender. Men har også en litt sånn prikkende fornemmelse i ansiktet og ser jo at eg ser mere pløsen ut. Kan man få symptomer på svangerskapsforgiftning så tidlig? Eller er dette normalt å få så tidlig? Dette er faktisk 3.barnet mitt på kort tid, men hadde nesten ikke vann i kroppen med de to foregående, kun helt på slutten. Litt redd for morkakesvikt, men syntes det likevel var tidlig... Blodtrykket jeg tok forleden dag var normalt.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Hei! Man kan få sv.forgiftning så tidlig ja, men det e svært, svært sjelden, og ikke minst er det ekstremt sjelden når du e 3.gangs Har du spist mye salt mat? Gått og stått mye? Ville ikke vært så bekymret i grunnen når urin og BT er ok Noen dager kan man være plaget med vann i kroppen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Jeg har nok ikke vært så flink til å redusere salt i maten, men skal være forsiktig med det nå. Har en jobb hvor vi står mye ja, men da hadde jeg skjønt om ødemene var sentrert til legger og ankler. Nå er jeg hoven i ansiktet også... æsj, føler meg som en ballong og gruer meg til resten.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Jeg begynte å bli ganske hoven allerede 3 mnd på vei...men det er nok sjelden, de på sykehuset sa jeg var det verste tilfellet de hadde sett..hyggelig;) Jeg måtte ta ks i uke 29, både pga svangerskapsforgitning og morkakesvikt. Det tok jo ganske lang tid før forgiftningen kom egentlig, blodtrykket lå tidlig på 200/130 Skaff deg støttestrømper og gode sko da, legg puter under bena når du ligger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå