Gå til innhold

andre som er noen hissigpropper nå mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er "bare" i uke 34. Skal settes i gang i uke 38 pga diverse. Føler meg som et hormonmonster og merker det begynner å bli tungt nå. Baby sparker masse, men har ikke snudd seg ennå, men regner med at det skjer snart??

Er så hissig, det skal så lite til for at humøret mitt snur!! Hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer.. har så kort lunte! I går kom min fantastiske mamma og stefar hjem til meg for å henge opp noen hyller, og jeg var sjelegald. Men fikk akutt "alt ser rotete ut" stress panikk og merket jeg holdt på å bli sur, og de som var så snille... Så sa jeg måtte sette meg å roe meg litt, mamma sa det er nok lurt, men hun var glad jeg tok meg i det i steden for å bare klikke uten forvarsel..

Herregud som de har fått gjennomgår stakkars! Men nå er det ikke lenge igjen for min del..

Min baby snudde seg ikke før uke 36 tror jeg så det går fint!! Hun ligger festet nå i stjernekikker stilling da, men men det går fint =)

du er ikke alene om å være hormonell iaf! Jeg er emosjonell i tilegg så gråter av alt! Satt på helsestasjonen her en dag å ventet på jm da var det 6 ukers kontroll og gjett om jeg brast ut i små hulk om hvor NYDELIGE alle babyene var, og presterte faktisk å si at jeg begynte å lure på og jeg hadde placebo svangerskap siden min baby ikke ville komme (dette var termindagen)

Skrevet

signerer denne jeg også! Har vert en skikkelig drittkjerring fra uke 30-38! Har vert såå hissig! En eneste kommentar, om hvasomhelst, har fått meg dritsur! :( huff

Har bla. skjellt ut min grandtante, av den enkle grunn at hun mente jeg ikke burde gå ut når det var glatt.

En dag når min kjære sambo ikke ville rydde de skitne klærene sine inn på vaskerommet med en gang, tok jeg å kasta alle ned i første etg, så han måtte plukke dem opp!

Har vert skikkelig stygg med min sviger fam, til tross for at dem er verdens snilleste og godeste fam.

Har ikke orket å snakke med min far, for jeg kjenner det koker inni meg når han tar kontakt(han bor i utlandet)

Også skjellt ut litt div andre fra min fam. :o

Nå på slutten, blir jeg ikke sur mer,men jeg griner av allt!

Her forleden dag- når jeg var hos jordmor, slo selfølgelig vannkranen seg på, og det av den enkle grunn at vi ikke var ferdig å pusse opp!

Gud så pinlig sier bare jeg!

Stakkar fam/sambo/svigerfam min! Dem har virkelig ikke hatt det lett.

Hadde lett valgt verre bekkenløsning fremfor disse hormonene! :P

Heldigvis ikke så lenge igjen til jeg blir meg selv, det blir deilig!

Du er verfall ikke alene ;)

Skrevet

nei det skal ikke være lett....digg å ikke føle seg alene med hormonh&%$#%!!!!

Skrevet

Heheeee:) Godt å høre vi er flere:) De fleste får passet sitt påskrevet av meg nå om dagen skulle de komme i fare for å si eller gjøre noe som ikke faller helt i smak hos meg, må liksom puste litt for å tenke meg om så det ikke blir AAALT for drøyt det som kommer ut av kjeften på meg. Skulle til fysioterapaut her om dagen og da tok det så inni H...... lang tid før heisen kom...da den var to etager over meg hørte jeg to fnisete jenter som tydeligvis hadde det jævlig gøy med å trykke på knappene i heisen å dra innom hver eneste etage helst flere ganger.... de fikk høre det ganske greit for å si det sånn... gøy å vente?? NEI! gøy å stå DRITLENGE Å VENTE MED BEKKENLØSNING????! NEI!!!! Aaaaaaargh! (stakkars småjenter....sukk)...

Skrevet

Haha, huff ikke ment å le men..det er også litt godt å SI IFRA! For jeg syns ikke mange tar så mye hensyn til oss gravide, enda det synes svært godt at man er gravid og sliter med å stå og vente lenge. Opplevd mange ganger at det ikke rikker seg ungdom eller helt tilsynelatende friske voksne fra buss eller apotek stolen for en gravid meg!!! Da kjenner jeg det koker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...