Gå til innhold

Amme-bh?

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naar gaar dere til innkjoep av det? Maa vel kanskje vente til brystene har faatt sin "melkestoerrelse", tenker jeg? Eller er ikke det noedvendig?

Saa mangt man lurer paa...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe en som jeg tar med til sykehuset....

Men nå har jeg ganske store bryster og må spesialbestill/reise til hovedstaden for å få tak i en i rett størrelse. :)

Dersom jeg kunne finne en i vanlig butikk, hadde jeg kanskje ventet, for å være sikker på å finne rett størrelse.

Eller nei, jeg hadde uansett kjøpt en for å ta med til sykehset! :)

Bryststørrelsen før og under melkeproduksjonen tror jeg er ganske individuell...mine har de siste to ganene ikke vært særlig mye større etter fødsel, bare litt mer fyldige, liksom. ;)

Skrevet

har lest at andre kjøper en som passer dem her og nå for i allefall ha en som passer sånn ca og etterpå kjøper de en som da passer bedre

Skrevet

Sist jeg var gravid, kjøpte jeg to stykker før jeg fødte. Det var veldig dumt, for ingen av de passa etterpå :P Så da måtte jeg kjøpe nye.. Men, det er sikkert individuelt..

Skrevet

Mine bryster har ikke vært noe større etter fødsel enn de er ellers, men så er de ganske store også, da... De blir bare hardere liksom.

Så jeg kjøper noen billige ammebh'er på Lindex i god tid. Greit å ha med på sykehuset også, for der er det et helsikes mas om den ammingen.

Ville uansett anbefalt å kjøpe i alle fall en som passer greit nå, evt gå opp en cup-størrelse og ta med på sykehuset, for det er mye mer behagelig når man skal kjøre inn i amminga. Dessuten koster de ikke så mye på f.eks lindex e.l.

Skrevet

Hadde kjøpt inn noen amme-bher sist gang, men tror ikke en eneste en av de passet når melka kom. Nå er det ingen av de gamle som passer (og det er før fødsel), men jeg kommer til å vente til etter fødsel med å kjøpe inn bher denne gangen. Jeg tar med meg noen topper/sportsbher til sykehuset, de passer uansett og er veldig behagelig. Det var i grunn stort sett det som ble brukt under hele forrige ammeperiode når jeg nå tenker meg om :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...