Gå til innhold

Sjenert


Butterfly84

Anbefalte innlegg

Min lille spire er visst fryktelig sjenert. I uke 14 kunne vi ikke se fordi den lå med bena i kryss og nektet å vise seg frem. I går på ordinær ul lå den på magen og hadde slett ikke tenkt å vise noen ting. Legen dyttet og "slo" i magen min, men ingen tegn til å snu seg. Så vi gikk derfra uten å få vite noe kjønn. Men men, så får vi vente og se da, når den blir født. Spennende det også. Terminen ble ikke flyttet, fremdeles 4.august.

Jeg er ikke skuffet over ikke å få vite kjønnet, jeg er bare fryktelig lettet over at hjertet slår, og at alt ser ut til å være bra med min kjære lille. Jeg tror egentlig ikke jeg gidder å bruke 800 kr på å gå til privat ul kun pga kjønn. Jeg er lykkelig nok nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har født to ganger uten å vite kjønnet på barnet. Må si at jeg er så utrolig glad jeg ikke visste det. Du aner ikke for en spenning det var under fødsel. Uansett hvor vondt jeg hadde det, tenkte jeg kun på kjønnet. He he. Ikke bare var det spennende for meg og mannen, men for alle venner og familien. Til og med jordmoren synes det var kjekt at endelig var det noen som ikke visste kjønnet. Så jeg tror faktisk ikke jeg vil vite det denne gangen heller. Jeg synes det erviktig å holde litt på spenningen selv om jeg er utrolig nysgjerrig. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... Ja, nei det er ikke mange som velger å ikke vite. Jeg hadde nok ville vite hvis han så det, men nå ble det sånn. Er helt i orden, kjenner jeg. :)

 

Lykke til til deg også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi velger å ikke vite det. Jeg føle det er ekstra spennende å ikke vite før babyen er ute :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...