Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Gutten min på 5 år, og søsteren og jeg var på restauant å spiste pizza i dag, jeg ble mett men hadde mer mat igjen. Så sier gutten "mamma, du må ikke bry deg om at du er mett, du må spise opp all maten for da får du diiiiiiger mage, så får du 11 (ELVE ja..) babyer etter ei stund..." og han sa det med stor forhåpning i blikket :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 hehehe.. 11 babyer faktisk Da skal han nok ha vel mye flaks om det skulle bli så mange på en gang.. Når jeg var liten så skulle jeg forresten ha så mange barn at vi måtte bo i en hel blokk for å få plass til alle sammen.. Nå har jeg fått bekreftet (for andre gang) at svangerskap ikke ligger for meg, for her er det først inn på sykehus med hyperemesis, og dermed bekkenløsning, og sist fikk jeg bare for sikkerhets skyld tidlige rier.. (ikke kommet såå langt denne gangen), så mulig jeg får senke ant barn drastisk.. hehe.. Mye rart man har for seg når man er liten..!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Hehe...tror nok han hadde ombestemt seg om det hadde kommet så mange babyer da ;-) Han har også i hele dag mast om at jeg må spise mye mat, for at magen skal bli stor, og det skal komme baby, i dag har han ikke sagt noe om antall da. Hehe..! Søsteren hans har fått seg lillebror hos faren så det er ganske urettferdig synes han. Har mast om småsøsken nå siden naboen fikk tvillinger for snart 2 år siden. Så når vi blir gravid (er prøvere) så tror jeg han kommer til å bli utrolig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå