Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Beklager litt ekkelt... Men har kløe i endetarmsopningen...... Hva kan det være da????
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Klør det? Trodde det bare gjorde vondt jeg?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 det kan klø, ja. eller kan være du reagerer på en såpe eller at du eventuelt er litt svett i rompa og har fått sopp?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Hemoroider både klør og gjør vondt. Har du ikke hemoroidekrem, kan du evt smøre deg med zink salve, det kan roe det litt
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Hmmm...tror kanskje det er hemorider da, kan kjennest ut som der er en liten blære......æsj.....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 Uff....håper og tror ikke det..... har ikke så store barn at de er i bhg eller ute i sandkassa, og har ikke husdyr... HI
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #10 Skrevet 5. mars 2011 ha på inotyol om du har Og for de som har hatt noen kilo barn liggende å pressende på endetarmen er det ikke æsj.. Men a check to reality for fjortiser her inne som nettopp har blitt gravide !! hahaha.. gleder meg til alle kamelene skal svelges en dag av fjortisenen her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå