Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Har fått med meg at to har kommet tilbake og styret om ulovlig seiling, men hva skjedde med båten?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Det ser ut til at den forliste med 3 menn. Mens Jarle og Samuel var på isen.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Det er vel ingen som eksakt vet hva som skjedde. Noen antar at båten gikk ned under kraftig storm, men sikkert vet ingen.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 De mister kontakt med bãten under en ille storm. Nødsignal ble sendt ut men båten er lett etter i et stort område uten å finne den. Så mest sannsynlig ligger den på havbunnen.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Hehe:) ingen som har fått med seg fakta her? Det er vel egentlig ikke offentlig men..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 fakta??????? er vel ingen som hvet hva som har skjedd. Det er fakta!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 var aliens som kom å tok dem, d sa den grønne å blå til meg i natt, har bare ikke gidda og gått ut offntlig med infoen ennå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå