Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Har sansen forn, jeg:) Liker det nye programmet hans. Men gud han lille Heimly med pondus deluxe er rimelig klysete.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Trodde aldri jeg skulle være enig i det utsagnet men jeg syns faktisk han virker som en kjekk fyr! Mulig jeg har forhåndsdømt ham på det groveste!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har også helt plutselig fått sansen for Ari etter det programmet. Likte ham ikke før.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Som person er han ikke ille. Men jeg vet 100 % at han er utro..så hyggelig i ekteskapet er han ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Har du sett på programmet hans squaw? Hva er squaw forresten?
Tante Blås Squaw Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 Nei, og kommer ikke til å se på det heller. http://en.wikipedia.org/wiki/Squaw
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 Det bør du. Har aldri tålt trynet hans men nå liker jeg fyren.
Tante Blås Squaw Skrevet 4. mars 2011 #11 Skrevet 4. mars 2011 Ellers takk ;o) Jeg trives som en kjip faen som lar førsteinntrykket styre hva jeg syns om noen uavhengig av hva vedkommende kan gjøre foran kamera.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #12 Skrevet 4. mars 2011 Du som skriver at du 100% sikkert vet at han er utro; HVORDAN kan du vite det??
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #13 Skrevet 4. mars 2011 Fordi jeg kjenner jenta. Jeg vet ikke 100 % at han er utro NÅ, men at han var.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #14 Skrevet 4. mars 2011 Hehe, er vel stor sjanse for at ei dame "skryter" på seg en "kjendis", ja.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #15 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har sett bilder. Vanker man i litt rikere kretser i Oslo, får man med seg sånne ting. Jeg tror dette er noe ganske mange vet egentlig Har sett litt av hvert på Odeon..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #16 Skrevet 4. mars 2011 han har hatt et par uhell, men det er mange år tilbake. de holdt jo på å gå fra hverandre en lang og strevsom periode for mange år siden men ari beholdt tigeren i buksa og de fikk ei datter til og fikk orden på det skakkkjørte proforma forholdet sitt. har en bekjent i se og hør:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #17 Skrevet 4. mars 2011 Ble nyfiken nå, merker jeg. Hva slags dame® var han utro med? Noen kjente?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #20 Skrevet 4. mars 2011 Fatter ikke at ari holder ut me hun gørr kjedelige martha. De er jo totalt forskjellige! Hun sitter i den "engle skole boblen sin" mens ari er sosial,folkelig og jordnær..
Dunder Skrevet 4. mars 2011 #21 Skrevet 4. mars 2011 Ari er nok litt av en posør som velger å vise frem ulike sider av seg selv. Han liker nok å være omdiskutert og kontroversiell. Han fremstår som svært sympatisk i den nye serien, men om dette er den "ekte" Ari er ikke godt å si. Dette kan godt være et ledd i hans imagebuilding. Selv om han virker mer genuin her enn han har gjort tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå