Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sansen forn, jeg:)

Liker det nye programmet hans. Men gud han lille Heimly med pondus deluxe er rimelig klysete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger Ari ! :)

Skrevet

Trodde aldri jeg skulle være enig i det utsagnet men jeg syns faktisk han virker som en kjekk fyr! Mulig jeg har forhåndsdømt ham på det groveste!

Skrevet

Liker ingen av dem.

Skrevet

Jeg har også helt plutselig fått sansen for Ari etter det programmet. Likte ham ikke før.

Skrevet

Som person er han ikke ille. Men jeg vet 100 % at han er utro..så hyggelig i ekteskapet er han ikke.

Skrevet

Har du sett på programmet hans squaw?

Hva er squaw forresten? :)

Skrevet

Det bør du. Har aldri tålt trynet hans men nå liker jeg fyren.

Skrevet

Ellers takk ;o) Jeg trives som en kjip faen som lar førsteinntrykket styre hva jeg syns om noen uavhengig av hva vedkommende kan gjøre foran kamera.

Skrevet

Du som skriver at du 100% sikkert vet at han er utro; HVORDAN kan du vite det??

Skrevet

Fordi jeg kjenner jenta. Jeg vet ikke 100 % at han er utro NÅ, men at han var.

Skrevet

Hehe, er vel stor sjanse for at ei dame "skryter" på seg en "kjendis", ja.

Skrevet

Jeg har sett bilder. Vanker man i litt rikere kretser i Oslo, får man med seg sånne ting.

Jeg tror dette er noe ganske mange vet egentlig

Har sett litt av hvert på Odeon..

Skrevet

han har hatt et par uhell, men det er mange år tilbake. de holdt jo på å gå fra hverandre en lang og strevsom periode for mange år siden men ari beholdt tigeren i buksa og de fikk ei datter til og fikk orden på det skakkkjørte proforma forholdet sitt.

har en bekjent i se og hør:)

Skrevet

Ble nyfiken nå, merker jeg. Hva slags dame® var han utro med? Noen kjente?

Skrevet

Fatter ikke at ari holder ut me hun gørr kjedelige martha. De er jo totalt forskjellige! Hun sitter i den "engle skole boblen sin" mens ari er sosial,folkelig og jordnær..

Skrevet

Ari er nok litt av en posør som velger å vise frem ulike sider av seg selv. Han liker nok å være omdiskutert og kontroversiell.

Han fremstår som svært sympatisk i den nye serien, men om dette er den "ekte" Ari er ikke godt å si. Dette kan godt være et ledd i hans imagebuilding. Selv om han virker mer genuin her enn han har gjort tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...