Ønsker nr 2 <3 Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 noen som vet om når man kan be jormora om å sjekke om man er moden? er 39-0 på neste time. når kan man bli strippet? til termin ? på overtid? før ? noen der ute som vet??? lurer sånn.....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 hei,jeg vet at noen jm sjekker om man er moden,men ikke alle gjør det.Og stripping er jeg mere usikker.Jeg ble strippet på sykehuset når jeg skulle ha min første,men det var 6dager over termin.
theamortil3 Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Er nok ikke alle jm som verken sjekker modning eller stripper. Min sjekket modning i uke 33 og 35. I uke 33 fordi de var redd for at fødsel var i gang og 35 fordi jeg hadde hatt så mye kynnere, lang vei til føden og raske fødsler tidligere. Men strippet har jeg aldri blitt, og aldri spurt heller. Jm sa at de sjekket sjelden modning når en er kommet så langt at det ikke gjør noe om man føder. Men når du kommer inn med rier bruker de selvfølgelig å sjekke deg. Syns du bare kan spørre ved neste kontroll. Fortell om du har hatt en del kynnere og si at du lurer på om de har hatt noen virkning på modenhet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå