*tobarnsmamma*i*august* :-) Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Er så bale for jeg kjenner jeg blir litt stressa av det.. Tåler ikke at noe strammer litt rundt magen, og etter å ha vært litt tissetrengt, og tisset så føler jeg at jeg får kynnere.. Føler meg skikkelig sprengt i magen.. Og er øm når jeg tar meg ved navle området.. Er 16+2 og har en gos gravidekul!! Hadde mye mens smerter i starten. Andre som føler det er mye magevondt?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 JAAAAAAAAAA!!! Det er helt rart og ømt hele veien! Spesielt utover ettermiddagen... Ser vi er omtrent like langt også Noen ganger så er jeg også kjempe øm nederst ved ribbeina... Veldig spesielt... Og magen er stortsett kjempe hard når det er på det vondeste, så jeg tror kanskje det er kynnere eller tilsvarende..... Håper det slutter snart da! Dette er litt slitsomt nemlig.....
*tobarnsmamma*i*august* :-) Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2011 Godt å høre det ikke bare er meg.. Er jo andregangs også, men det er rart hvor bekymra man blir uansett.. Er nå 6 år siden også.. Jeg og føler jeg går rundt med en eneste lang kynner.. Er helst øm nederst i magen, og jeg blir sprø.. I tillegg føler jeg meg SPRENGT i magen, helt ytterst under huden.. Men har kanskje vokst fort denne uka eller noe.. haha! Kjenner keg er mest øm litt nede på venstre side.. Godt jeg skal på ul neste fredag:-) Har vært hos jordmor på kontroll, og hun hørte hjertelyden, så det er jo betryggende!!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Er andregangs jeg også Hadde utrolig mye kynnere sist gang også (for 5 år siden), og følte meg veldig sprengt, men kan ikke huske at jeg var øm på samme måte som jeg er nå! Legen har funnet hjertelyd på alle kontrollene, så vi vet heldigvis at alt står bra til inni der Liten trøst men vi bør vel ikke klage på å være øm nå... Vi skal jo strengt tatt blir en god del større, og huden skal strekkes enda mer, og det blir vel neppe noe mer behagelig det heller Lykke til på ul! Vi skal 16 mars og gleder oss masse til å se nurket vårt
*tobarnsmamma*i*august* :-) Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2011 hehe, ja du har helt rett. Jeg hadde en gigantisk mage sist.. Lykke til på ul du også!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå