Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Var hos gyn idag, og hun tok ul. Jeg er 5 uker og kanskje 2 dager på vei. Hun fant fostersekken, men ikke noe mer. Sa at hun kanskje trodde fostersekken var litt liten... men at det sikkert bare var fordi jeg var kortere enn jeg trodde.. og at jeg absolutt var gravid.. men at det kunne skje når man er godt voksen som jeg at det ikke ble noe av embryoet.. Ble skikkelig urolig, og angret skikkelig på at jeg ble med på ul.. det er vel sikkert bare at det er så kort kommet enda.. Noen som har erfaring?
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Ja.. Var akkurat like langt som deg første gang jeg tok ultralyd og så akkurat det samme. Ikke bekymre deg Alle graviditeter starter jo sånn.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Ja jeg har erfaring:) Tok også ultralyd da jeg var 5+2 eller 3 dager på vei. Der var det samme som deg, fostersekk uten embryo. Svangerskapet var i tråd med min beregning (5+et par dager). Dette var hos gynekolog i spania på spansk sykehus forresten. Hun sa det var helt normalt å ikke se annet enn tom fostersekk så tidlig, så jeg tenkte ikke engang over det:/ I ettertid var jeg glad jeg ikke var her inne da, hadde sikkert blitt urolig. Det gikk helt fint med meg, har en flott gutt her nå) Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Tror du bare foreløpig bør slå deg til ro om at du ikke er så langt på vei. Vanskelig å se i begynnelsen, og hjerteslag finner man vel ikke før man er over 6 uker på vei. Ikke meningen å gjøre deg urolig her, men du spurte om noen har erfaring. Jeg opplevde det samme som deg, og fikk beskjed om at jeg måtte være mye kortere på vei. Dvs før uke 6 ettersom de ikke fant noen hjerteslag, men jeg mente selv at jeg var i uke 8 eller 9. Fikk beskjed om å komme tilbake om ca 10 dager, men hadde dessverre en spontanabort før jeg rakk tilbake. Men når det er sagt, så var dette bare min personlige erfaring, og man bør ikke sammenligne i slike tilfeller. Så forsøk og slapp av, og slå deg til ro med at det er vanskelig å se den første tiden. Masse lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Samme her. Eller var 5+1, så bare fostersekken. Hun er nå 8 måneder gammel, så er ganske vanlig det tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå