Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Har ganske mye hår, men veldig tynne hårstrå. Hva slags frisyre kan passe meg? Har helt rett hår, uten noe som helst fall i.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Ganske umulig å si når man ikke vet ansiktsformen din. Det som er sikkert, er at det mest sannsynlig ikke er fint med lang hår på deg om det er veldig tynt.' Kanskje en oppklipt bob hadde passet? Eller en annen sveis i skulderhøyde.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Jeg er enig med hun over her. Det er ikke fint med kangt går, klipp det opp i skulderlengde. Jeg har også masse tynt hår, med litt fall. Klipper jeg det i etasjer og skulderlangt såkan jeg få en del volum ved å føne det oppned og bruke en volum hårspray.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Takk for forslag! Jeg bruker aldri hårprodukter og bruker minimalt med tid på håret. Derfor blir det som oftes hestehale. Har hatt skulderlangt hår de siste 25 åra så begynner å lure på om det hadde vært fint med en forandring.... men jeg er ganske tradisjonell i stilen så noe voldsomt tror jeg ikke jeg er klar for.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 kort, halvkort. Du kan også prøve å ta krøller/ strukturbehandling. Du bør teste ut hårkuren til Goldwell, og hårpudder, f.eks. fra Define. Skum er bra! Har akkurat samme problem.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har striper i håret, da kan man vel ikke ta strukturbehandling, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå