Treningsmamma har født ♥ Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Jeg er tredjegangs og begynner å bekymre meg for å kjenner så lite til nurket i magen. Jeg har morkaka bak denne gangen (hatt den foran de andre gangene) og vært på ordinær UL. Alt ser ut til å være som det skal, men jeg kjenner kun den lille om morgenen når jeg ligger i senga. Resten av dagen eller kvelden kjenner jeg ingenting. Det er også umulig å kjenne noe utenpå magen ennå. Mener å huske at jeg kjente det mye tidligere sist og merker at dette stresser meg noe. Flere som er i samme situasjon? Stort sett leser vi jo om dere som kjenner masse liv allerede nå.
alleNICKopptatt Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Hei, jeg er 19+1 (termin i slutten av juli), og jeg er i samme situasjon som deg :-) Heldigvis har jeg også vært på UL, og jordmor sa det var masse bevegelse og liv, men jeg kjente mye mer (og mye tidligere) med mine to forrige barn. Fikk beskjed om at min morkake lå foran og virket dermed som en støtdempende pute. Da tenker jeg at det kan jo være ditt barn sparker bakover mot sin morkake...? Er du veldig usikker så pleier vel jormor å være tilgjengelig for en ekstra UL før evnt neste avtale? Håper alt går bra med både deg og meg:-)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Jeg er også 19+3 (termin 28. juli?) og er 2. gangs. Sist gang hadde jeg morkaka foran og kjente ikke noe før uke 20, og ikke noe regelmessig før uke 22. Nå har jeg morkaka på toppen, men den ligger også ned foran og bak. Jeg har kjent spark siden uke 18+0, men kun et her og der og ikke hver dag. Du kjenner jo den lille hver dag, det er mer enn hva jeg kan si! Når skal du på første jordmorkontroll? Jeg har en undersøkelse neste fredag, da er jeg jo 20+3 og håper på at sparkene har tatt seg opp til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå