Treningsmamma har født ♥ Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Jeg er tredjegangs og begynner å bekymre meg for å kjenner så lite til nurket i magen. Jeg har morkaka bak denne gangen (hatt den foran de andre gangene) og vært på ordinær UL. Alt ser ut til å være som det skal, men jeg kjenner kun den lille om morgenen når jeg ligger i senga. Resten av dagen eller kvelden kjenner jeg ingenting. Det er også umulig å kjenne noe utenpå magen ennå. Mener å huske at jeg kjente det mye tidligere sist og merker at dette stresser meg noe. Flere som er i samme situasjon? Stort sett leser vi jo om dere som kjenner masse liv allerede nå.
Zana123 Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Jeg blir også litt bekymret når jeg leser alle som kjenner masse, for jeg er som deg og kjenner svært lite og er også 19+ nå. Jeg var hos legen for to dager siden, og hun hørte hjertelyden og sa at alt hørtes bra ut og at jeg bare kunne roe meg. Var på privat UL i uke 16, og da var det i alle fall bare bra inni der. Men jeg er alikevel veldig spent på UL neste uke og krysser fingrene for at lille baby rører seg, bare jeg som ikke kjenner det så godt. Så om alt var bra på ordinær UL for deg, er det nok fortsatt bra! Mannen min mente jeg var litt hysterisk og kjøpte en dopler til meg, og det er beroligende å høre hjertet slå som det skal der inne når jeg kjenner så lite. Vet noen ikke anbefaler dopler fordi man kan bli hysterisk om man ikke finner hjertelyden selv, og det kan være vanskelig, men utrolig deilig når man hører den og får den bekreftelsen de andre får ved å kjenne mye liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå