Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Herlighet noe så nydelig! Har ikke hatt barnevakt på.....jah, sånn ca. Jo, vi sov jo på hotell uten unger på bryllupsnatta, men det var jo snakk om et halvt døgn uten barn. Nå har vi HELT TIL SØNDAG!!!!
bondeknøl Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Det er godt å få kobla av litt innimellom... vi har nesten ingen barnevaktmuligheter, men merker jeg trenger det snart! GOD HELG! :)
Ugl@ Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Herlig. Småjentene mine ble henta i går av svigers og skal være hos dem til søndag. Kun han på snart 13år som styrer seg selv som er hjemme med oss denne helga, så da blir det nok tur ut i morra på meg og lillesøster ,og i kveld skal jeg og mannen ta oss et deilig stampbad og sove leeeeeeenge i morra :-) Juhuuuuu!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Det er helt utrolig nydelig! Vi har vært i byen og handla bursdagsgaver til i morgen, vi har sett film FØR kl 20, liggi på sofaen på filmrommet og stappa i oss potetgull og drikki brus, og ja, vi skal også sove leeeeeeeeenge i morra!!! (Hvertfall til kl 11, hehe) Kos dere masse dere også, Ugl@!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå