Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 fant ut at jeg er gravid i dag. Er 7uker på vei 6 fullgåtte. Har røykt ca 10 til dagen:( Kommer seff til og slutte og røyke nå som jeg vet at jeg er gravid. I fra i morgen av blir røyken historie... Er livredd for at jeg kan ha skadet den lille spiren vår. Graviditeten var ikke planlagt. Hadde den vært det så hadde jeg seff sluttet på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Med tanke på alle 70-talls barna som har overlevt røyking hos mor&far...Så slapp av.. MEN, regner med at det var siste røyken!!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Det har sikkert gått bra. Slutter du fra nå av er det kjempebra. Det finnes jo de som aldri slutter helt, og de føder jo (tilsynelatende) friske barn
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Jeg fant ut at jeg var gravid i uke 6 og jeg røyka (og drakk) før jeg visste at jeg var gravid, men slutta på dagen da jeg testet positivt. Er nå mamma til en (tilsynelatende) frisk liten gutt. Ikke tenk så mye på det. Men slutt å røyk:-) Gratulerer og lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Ja du kan ha skadet ungen, men det må du ta med når du røyker. Går sikkert bra eller ungen får skader som ikke er alt for plagsomme. Du sier at du slutter i morgen? Har du virkelig tenkt å røyke flere i dag?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Du ano 16:35 virker litt rar Barn og mor deler ikke blod inntil omtrent så langt på vei som du er nå. Ikke tenk mer på det, slutt og røyke med det samme. Dette går så bra så.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 går helt sikkert fint, jeg har røykt med alle mine tre, og de er friske å fine alle som en, ikke en skavank heller !! Ta det med ro her, folk både drikker vin og tar metadon uten ungene tar skade av det også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå