Gå til innhold

Har det veldig bra :)


Nr. 5?

Anbefalte innlegg

22 dager igjen til termin og jeg syns jeg har det helt utmerket :) Selfølgelig har jeg masse sterke kynnere og er like elegant som en dampveivals. Men er langt ifra lei enda, begynner bare å bli fryktelig spent! :) Og snart får jeg begynne å trene igjen og så smått bli litt slankere etterhvert :) Veldig spent på hvordan storesøster på 17 mnd reagerer på lillesøster. Guttene er så store at de gleder seg kjempe masse uansett til å møte lillesøster og få en bitte liten baby i hus igjen.

 

Av ting og tang er det vel bare en myggnetting som mangler til tvillingvogna. Om det er noe annet som mangler finner vi det fort ut når vi er hjemme igjen fra sykehuset så ikke noe å stresse med. Men soverommet som er under oppussing er laaaangt fra ferdig. Håper vi får det ferdig iløpet av 22 dager :) Og det kan jo vær at jeg går ei uke over også som sist, her blir vi satt igang etter 7 dager over om vi ønsker :)

 

Neste uke har jeg 2 lunchavtaler med veninner, godt å kose seg litt nå.

 

Håper dere andre har mulighet til å nyte de siste dagene, nå er ventetiden snart over :)

 

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre at vi er flere som har det bra her inne!

Jeg har 10 dager igjen til termin, og regner med at baby kommer til termin. Storesøster kom på termin, og vi er like sikker på unfangelsen denne gangen ;-) Vi fikk også bekreftet på mandag at det ikke lenger var seteleie, så nå er mor i mye bedre form i bekkenet, skal si det blir stabilt når hodet får festet seg. Deilig å kunne gå igjen! For ikke snakke om å kunne se fram til normal fødsel. Keisersnitt er ikke noe for meg.

 

Alt er klart til baby skal komme, og i dag har vi vært ute å handlet gaver fra storesøster til lillebror. Han har fått ny stol til badekaret, ny pynt til vogna og nytt sengetøy til vogna. Det eneste vi ikke fikk kjøpt var nytt underlag til stellebordet, ingen falt i smak / passet. Vi får prøve en ny butikk til uka.

 

Vi gleder oss fælt nå, og lurer ikke så rent lite på hvordan lillebror kommer til å se ut. Kommer han for eksempel til å ha like mye hår som storesøster hadde da hun ble født?? Eller kommer det en liten "bowlingkule" he he.

 

Ellers skal mor på jobb til mandag + et par møter de andre dagene, samt litt koselige lunchavtaler med andre "kuler" som har termin i løpet av måneden :-)

 

Nyt resten av tiden, marsmammaer, og fortsatt gooood helg!

 

Hilsen snart mamma til 2

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...