Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Det er akkurat som om jeg har leamus i kjønssleppene, er det noen som har opplevd lignende? Har vært slik siden kl 11 idag. Er skikkelig ekkelt. Hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Dette har jeg også opplevd, bare det at det føles som om det er i skjelettet og ikke i kjønnsleppene. Har lurt på hva i alle dager det er men har lagt det under kategorien "rare ting som skjer med kroppen mens man er gravid".
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Jeg er ikke gravid da.. HMMM =( Skikkelig irriterende. =( Det kommer egentlig når jeg sitter og er i ro. Hm HI
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Denne dirringen kom når jeg var i slutten av mitt første svangerskap, og når jeg var kjemisk gravid (dvs. når egget fester seg litt men går til grunne igjen, som en mensen nesten).. Men det trenger jo for all del ikke være at du er gravid Sikkert ikke noe farlig
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Kanskje du sitter så blodet stopper, og at kjønnsleppene dine sover?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Det var ikke et dumt svar, meget mulig. Men hver gang jeg istter? og hvrofro plutselig nå? Blir gal av dette. Har enda ikke gitt seg. =(
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 holder på å bli gal, det er akkurat som om det er noen som dunker der nede. ååååhhhr! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå