Simply Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Skal handle glutenfri mat i Sverige da jeg har hørt at det er litt billigere og at de har større utvalg. Hvilke butikker har mye utvalg ? Tenkte eventuelt å dra til Nordbyssenteret i Tøcksfors. Pleier å handle på maxi mat.
It's all about me Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Alle dagligvarene har masse, men husker dessverre ikke hvilken som er best. Har du muligheten til å titte i de forskjellige i området først hadde jeg gjort det. En av kjedene selger mel i hele kartonger (er vel en 6 - 7 Semper-esker i hver) og disse kartongene er det mye å tjene på. Kan det være Euro-Cash som har dette??? Ellers er knekkebrød, frokostblanding og pasta mye billigere. Og spiser der Fria sitt frosne brød er det ca halv pris iforhold til Norge.
Simply Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2011 Tusen takk. De har jo Euro-cash der også så får se i begge butikkene : )
Simply Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2011 Tusen takk for tips. De har Euro-cash der også så da får jeg se i begge butikkene : )
ny vestfold Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 maxi mat på nordbysentret har best utvalg,men de har også en del på euro cash,men maxi mat er definitivt best.
trollmor & trollungene Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Handler som regel på Maximat på Nordby, den som ligger i tilknytning til den gamle delen. De har godt utvalg, både gluten og melkefritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå