Gå til innhold

Lav Euro- gunstig nettkjøp fra Tyskland


Kosermeg

Anbefalte innlegg

Kjøpte akkurat TFK joggster twist fra bikeshop2000.de og det ble endel rimeligere enn det jeg hadde regnet ut grunnet lav Euro. Den er nede på 7-tallet.Vogna + bag + mye ekstrautsty kom på 4500 nok + 1000 nok i moms/toll. Bare vogna koster 6999,- kr hos babyshop så jeg sparte mer enn halvparten ved å kjøpe den i fra Tyskland. Jeg valgte dette i stedet for å kjøpe brukt til samme pris. Anbefales! Bestilte vogna på mandag og fikk den i ¨posten i dag, fredag. Mao ikke noe å si på leveringstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes det er veldig vanskelig å forstå denne siden,får bare frem tysk og det kan ikke jeg..vet du hvordan prisene er i denne nettbutikken i forholdt til kiddies24?

Har tenkt samme tanke som deg,bedre å bestille nytt fra utlandet enn å kjøpe brukt i norge til samme pris..

Må si det var kjapp levering;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiddies24 har kriminelt dårlig service hvis du skal reklamere... Har selv erfart dette desverre :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange har dårlig erfaring md kiddies24 men det har ikke jeg, kjempe service, kort levering, og de svarer raskt på alle henvendelser enten pr. telefon eller epost, anbefalles, prisene der er også greie, de er vel mer eller mindre det samme i de butikkene, hvis du ikke kommer over noe som er satt ned ;) da kan du gjøre ett kupp, det gjorde jeg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare spørre:

 

Har akkurat bestilt en TFK Twinner Twist duo med diverse utstyr.

 

Ga du noen tilbakemelding om at du hadde overført pengene til deres konto, eller gikk det av seg selv så snart pengene var overført?

 

Er så uvant med overføring av penger til utenlandske konti.. Er vant med å bruke Visa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en epost om at pengene var overført, og dagen etter fikk jeg svar at pengene var mottatt og varene var på vei ;) 5 dager etter var de på døra ;)

 

Synes også det var litt skummelt med slike utenlands betalinger i nettbank ;) var redd det skulle ta mange dager, men det gjorde det altså ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...