Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 når sluttet barnet med flaske og hvordan gjor dere det?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Vi sluttet rundt 10 mnd med begge barna. Sluttet tvert, kastet alle flaskene å begynte med kopp.. Gikk helt suverent, de var såpass små enda at jeg tror ikke de merket noe av det
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 så bra! men kokte dere tutkoppene også da?hun får enda MME:)hadde håpt å få en slutt på flasker og koking...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Vi vasket de i oppvaskemaskinen på max grader, går helt fint Kjøpte inn mange av de så vi hadde alltid rene mens maskinen var på.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Kan ikke huske helt når det var vi sluttet her i hus med mme, men det gikk helt av seg selv. Men, jeg gir flaske enda vanlig melk da. Får litt om morgenen og kvelden, er ikke 2 enda. Har prøvd med kopp, men får et søl det blir. Drikker vann i tutekopp da, masse heldigvis. Jeg faktisk koker flasker og tuter enda, men det er kun fordi jeg ikke har en oppvaskemaskin. Gjett om jeg hadde hivet alle inn i oppvaskmaskinen..For et styr...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Blir ikke søl om man har MME på feks Avent tutekopp, vi brukte og bare de store avent koppene når barna nærmet seg året. Er jo en slik gummiring inni som gjør at de ikke lekker når man rister MME:. Hold fingern foran åpningen når du rister så er du sikker på at det ikke kommer ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå