Gå til innhold

Middag i dag da-?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet ikke om jeg tørr å skrive noe forslag.. sist jeg gjorde det ble jeg omtrent henrettet fordi "forslaget" ikke var godt nok for å være fredagsmiddag.. hehe. ikke av HI altså, hun ville jo bare ha forslag, men av andre dib damer som ikke klarte å godta at man er forskjellige=)

har du små barn? eller er det en voksenmiddag du skal lage?

Vi skal ha hjemmelaget pizza :) Svigemors, enkle, kjempegode oppskrift:

Fyll:

Stek kjøttdeig og en opphakket løk i smør.

Tilsett et glass tomatpurè og et boks hermetikkchampignonger i skiver, noen t-skjeer salt og la det putre litt til.

Smør det utover bunnen og legg ost på toppen. Stek i 15 - 20 minutter. FERDIG! Og knallgod!

Annonse

Kyllinggryte, ris og salat.

Del opp kyllingfile i terninger (en pr pers) og stek.

Stek opp sopp, paprika og løk og ha alt i en gryte.

Ha i en boks med matfløte og krydre etter eget ønske. Kan evt bruke melk og/eller vann for at det ikke skal være så mye fløte i.

Serveres med ris og salat :-)

Kjempegodt :-)

Annonse

Her blir det nok taco, mannen bare må ha det :)

Men noe som er sykt godt er fyllt kyllingfileèt surra med bacon. Lag et snitt i kyllingen, legg 2 skjeer med kremost (samme hvilken), og surr et par slingser med bacon tett rundt (så ikke osten renner ut når du bruner). Krydre lett når du bruner de i panna, før du setter de i ovenen på 180 grader i ca 25 min. Server med ris/potetsalat og en deilig salat. Helt nydelig!!! :) ...og enkelt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...