Gå til innhold

Middag i dag da-?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tengt på koktknoke men det var det tomft for

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egnetlig skal gubben lage mat når han står opp ( jobber natt) Men jeg har så lyst på tacopizza , så tror jeg lager det jeg!!

Skrevet

vet ikke om jeg tørr å skrive noe forslag.. sist jeg gjorde det ble jeg omtrent henrettet fordi "forslaget" ikke var godt nok for å være fredagsmiddag.. hehe. ikke av HI altså, hun ville jo bare ha forslag, men av andre dib damer som ikke klarte å godta at man er forskjellige=)

har du små barn? eller er det en voksenmiddag du skal lage?

Skrevet

Bali kyllinggryte her i dag:) Heia Toro!

Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget pizza :) Svigemors, enkle, kjempegode oppskrift:

Fyll:

Stek kjøttdeig og en opphakket løk i smør.

Tilsett et glass tomatpurè og et boks hermetikkchampignonger i skiver, noen t-skjeer salt og la det putre litt til.

Smør det utover bunnen og legg ost på toppen. Stek i 15 - 20 minutter. FERDIG! Og knallgod!

Skrevet

Hjemmelaget blomkålsuppe fra "Familiekokeboka" (glimrende bok forøvrig og på tilbud nå hos Tanum). Suppa er allerede laget da jeg skal ha med på jobb og mini og mannen spiser hjemme i 16-tiden, så da kan vi bare varme den opp.

Skrevet

jeg skal ha kyllingfilèt m squash i karri (lavkarbo),

mens guttungen skal få pølser m lompe eller pølsekuler med makaroni.

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Fredag er taco-dag her i huset;)

Skrevet

Her står det en fiskesuppe på komfyren og putrer. :)

Skrevet

Egentlig er fredag = taco,men poden skal ligge bort i natt,så lurer på om det blir biff.

Skrevet

Her blir det kjøttboller,fløtesaus,poteter,rosenkål og tyttebær ;)

Skrevet

Kyllinggryte, ris og salat.

Del opp kyllingfile i terninger (en pr pers) og stek.

Stek opp sopp, paprika og løk og ha alt i en gryte.

Ha i en boks med matfløte og krydre etter eget ønske. Kan evt bruke melk og/eller vann for at det ikke skal være så mye fløte i.

Serveres med ris og salat :-)

Kjempegodt :-)

Skrevet

Kokt torsk med hvit saus og blomkålsgrateng.

Skrevet

Toro gryte? Ærlig talt, man trenger vel ikke å bruke sånn drit med mindre man har veldig dårlig tid på å lage mat.. Fredags kveld og Bali kyllinggryte.. Furu vegger også?

Skrevet

Her blir det nok taco, mannen bare må ha det :)

Men noe som er sykt godt er fyllt kyllingfileèt surra med bacon. Lag et snitt i kyllingen, legg 2 skjeer med kremost (samme hvilken), og surr et par slingser med bacon tett rundt (så ikke osten renner ut når du bruner). Krydre lett når du bruner de i panna, før du setter de i ovenen på 180 grader i ca 25 min. Server med ris/potetsalat og en deilig salat. Helt nydelig!!! :) ...og enkelt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...