Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har født for 2 mnd siden, har fått foreldre penger osv inn på konto. Men nå plutselig fikk jeg 19 000 inn på konto, hvor det står pensjon/innbetaling. Hva er dette???? Vil ikke bruke de pengene om de er ferie penger eller lignende.... Hmmmm! Hjelp meg, jenter:) takk på forhånd;)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Om pengene er fra Nav, så kan du logge inn på dine sider på www.nav.no, også kan du se der hva det er..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 De som kan gi deg best svar er nok Nav. Ta en tlf til det lokale kontoret så får du nok svar. Feriepenger er det nok ikke. De utbetales i mai, og er kun for de 3 første mnd av permisjonen, og beløpet er nok i meste laget for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå