Gå til innhold

Alenemor! Hva er dette for??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har født for 2 mnd siden, har fått foreldre penger osv inn på konto. Men nå plutselig fikk jeg 19 000 inn på konto, hvor det står pensjon/innbetaling. Hva er dette???? Vil ikke bruke de pengene om de er ferie penger eller lignende.... Hmmmm! Hjelp meg, jenter:) takk på forhånd;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om pengene er fra Nav, så kan du logge inn på dine sider på www.nav.no, også kan du se der hva det er..

Skrevet

De som kan gi deg best svar er nok Nav. Ta en tlf til det lokale kontoret så får du nok svar.

Feriepenger er det nok ikke. De utbetales i mai, og er kun for de 3 første mnd av permisjonen, og beløpet er nok i meste laget for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...