Cumulus har jente og gutt Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Ville dere latt småen på 8,5 mnd sove ute i vogna når han har 39,5 i feber? Det er 3 plussgrader og vindstille ute...
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Nei,det ville jeg absolutt ikke gjort. Har barn feber og iallefall så HØY feber har de ingenting ute å gjøre. Men det er min mening!
lille sprelle Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 og jeg mener det er lurt å sove ute og få litt frisk luft i ansiktet! Bare pass på at barnet er passelig kledd og vindtett rundt ører og hals (for mye klær er nesten like ille som for lite)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Barnet bør vel ha litt tilsyn med SÅ Høy feber vel?? Ville ikke gjort det som sagt+at man bør iallefall IKKE ha så mye klær på en som har feber da barnet fort kan bli enda varmere. Hadde ikke klart å Vært rolig inne når jeg visste at babyen min var syk og lå med nesten 40 i feber ute. Vet du hva som feiler han da?
Cumulus har jente og gutt Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2011 Tja, får stadig beskjed om at det virus. Han er skikkelig forkjøla, snørrete og surkler og hoster litt. Fikk feber på onsdag. Allmentilstanden er litt varierende, innimellom sur og grinete og innimellom blid. Apetitten er helt som vanlig. Og på onsdag var det en uke siden sist han hadde feber. Da var det samme historien,men feber annenhver dag... Blir så lei og frustert over at han er syk hele tiden Bestilte time hos legen, fikk time med legevakt i kveld klokken seks. Men den kan jeg likegodt avbestille, fordi jeg fikk vite hvem som har vakt. Da får jeg på ny beskjed om han er syk, men ikke "syk", og at det ikke er vits i å ta CPR eller noe :/
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Ta den timen og si at du ikke går derifra uten at en crp prøve blir tatt! Ikke noe morsomt med syke barn og iallefall når det aldri gir seg! I og med at det ikke for seg BØR legen sjekke han opp og ta crp. Det tar legen 1 min. Uansett,masse god bedring til gutten din,og la han sove med litt lite klær inne og følg med på tempen hans:)
Cumulus har jente og gutt Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2011 'Huff det beviser vel bare at det har blitt en vane at han har feber, tidligere mente jeg også at feber betydde at man var inne og punktum. men han har vært så mye syk og stadig må jeg ha han med meg likevel. Han er så rar, i går var han sur og grinete da jeg lagde middag, han nektet å ligge på gulvet, så da målte jeg temperaturen og den var 38.3. Og det eneste tegnet på feberen da var at han var grinete. Og så er han jo stadig tett og forkjølet men det er han jo mer eller mindre hele tiden Har en treåring hjemme to dager i uka, som går på veggene når vi stadig blir "innelåste" pga syk lillebror :/
Cumulus har jente og gutt Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2011 Så meningen med at jeg spurte om andre ville latt han sove ute, var at jeg lurte på om vi alle kunne fått oss litt frisk luft mens han sover, at jeg og storesøster også hadde vært ute og lekt imens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå