Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Dette har jeg lett etter lenge, melder meg nok på her etter hvert. Tenkte bare å dele det med flere da det kanskje er flere som vil ha nytte av det... http://psykologpraksis.no/index.php?name=Kurs.html
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Det hørtes interessant ut! Takk for tipset
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Hehe... Tviler på at du får det dekket, men får du til det så må du gjerne tipse oss andre her! Jeg tror familievernkontoret også har noen flinke terapeuter og det er vel gratis, men tror min mann er enklere å få med på privat kurs enn å dra på familievernkontoret... Det høres liksom litt værre ut å koble inn familievernkontoret som er offentlig... Fant også et kurs på nett som var i Drøbak, men vet ikke hva prisen er og orker ikke søke det opp akkurat nå. Kanskje det er billigere... Jeg har et stebarn som har blitt tenåring nå også, og min mann må være med meg på noe slikt om vi skal overleve med sære, egoistiske og kravstore tenåringer i huset de neste årene. Tror det er vanskelig nok for de som er foreldre, men for oss steforeldre kan det være ganske jævlig med en kravstor tenåring som bor med deg annen hver uke og som overser deg totalt... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå