Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Det har seg sånn at jeg må tilbake i jobb over påske, og vi ikke har fått barnehageplass til junior. Samboeren min har hatt en RÆVA jobb med en RÆVA sjef som ikke har betalt lønna hans, og nå har han ENDELIG fått seg en bra jobb:) Vi har ikke råd til at en av oss er hjemme UTEN penger, og det kryr ikke direkte av dagmammaer i område.. (tviler på at jeg hadde stolt nok på at at han hadde hatt det bra der uansett...) Tingen hos oss er at han krever litt ekstra tid hver dag, grunnet tøying av klumpfot. Snakket med ortopeden om at jeg har søkt tidlig barnehageplass på særskilt grunnlag, men plendriteren av en ortoped har jo pokker meg ikke sendt de nødvendige dokumentene!!! Og hver gang jeg ringer dit får jeg opptattsignal... GRRR! Kommunen på sin side sier at de vurderer alle likt, enda jeg har gitt de beskjed om hvordan ting ligger an... OPPGITT, FRUSTRERT OG EN ANELSE SINNA!!!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Hos oss hjalp det å ringe hver enkelt barnehage og snakke med de, forklare situasjonen. De hadde ledige plasser fra november, men jeg trengte ikke før januar. Vi ordnet det slik at vi betalte for de to mnd hun ikke var i barnehagen, også begynte hun i Januar.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Takker for tips:) har ikke tenkt på å høre med hver enkelt barnehage i grunn... Har nok vært litt blind der:p Da starter ringerunden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå