Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Er ganske sikker på at det finnes ganske mange her inne:-) Har en litt dårlig periode nå, og har mye vondt i magen. Prøver å finne ut hva som trigger dette, men synes det er vanskelig. Har kommet til at feit mat og for mye Sprite Zero (søtstoffet?) gjør meg dårlig. Og nystekte vafler feks. Har lest om flere som holder det i sjakk med loff og fint mel. Hva reagerer dere andre på, og hva gjør at dere holder dere "friske"?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har fått ett medikament av legen som heter Questran loc. den fungerer kjempe bra for meg, kan desverre ikke bruke den under graviditet. Nå spiser jeg da mat uten melk og for mye mel egg osv. for det er det som gjør at jeg blir dårlig. om jeg så får en dårlig periode lever jeg på grønnsaksuppe eller lapskaus ( uten kål) i noen dager til det får roet seg. fet mat er jo noe vi burde holde oss unna sier legene, men jeg elsker kjøtt og spesiellt koteletter, så når jeg spiser det bruker jeg sitron på kjøttet for å "løse opp" fettsyrer! det er sikkert ikke noe som er dokumentert at stemmer, men det funker for meg!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Jeg reagerer på en del melkeprodukter, stort sett alle lightprodukter og veldig sterk mat. Fet mat går som regel greit, men ikke om den er veldig fet. Klarer å holde tarmene i nogenlunde balanse med kostholdet, men noen dager går det galt likevel og da har jeg som regel spist noe som slår ut på tarmene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå