renateda Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Jaaaa! Da var jeg endelig i gang Gleder meg utrolig mye til å komme skikkelig inn med hudpleie kurs / homeparty ! Noen andre her inne som er Mary Kay konsulenter? Tips, erfaring mottas med takk Eller noen kunder av Mary Kay som vil dele ris og ros om produktene dere har prøvd..
Mockanin Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Jeg er ikke MK konsulent, men jeg har vært på hudpleiekurs. Vil bare gi deg tips om å sette deg skikkelig inn i produktene. Ha gjerne noen "øvingskurs" med gode venner og familie for å trene deg selv opp. Selv om det er hudpleiekurs ha alltid med deg sminke du også kan vise frem. Det er viktig da de fleste er veldig interesert i det. Irriterende som deltager på kurset når konsulenten ikke kan vise frem sminken sin. Eller så vil jeg si at MK har veldig mange bra produkter. Jeg klarer meg ikke uten øye primeren og øyenskyggen granitt og solpudderet Sandstorm. De fleste kursdeltakerne vil også sette pris på om du kan gi sminketips.
Prinsessemamma x 2 Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har brukt MK produktene i snart 6 år, og er fremdeles trofast mot dem Bruker både makeup og hudproduktene daglig. Har selv jobbet som konsulent for en tid, men syntes det var vanskelig å booke møter. Føler mange allerede kjenner til produktene/ har vært på kurs tidligere, de har jo vært i Norge lenge nå. Nå sender jeg inn bestillinger et par ganger i året, og fyller opp slik at jeg får 50 % rabatt Masse lykke til, det er et godt varemerke du skal selge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå