Gå til innhold

Jeg er utro, og nyter det =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært utro flere ganger (one night stands osv, har selvfølgelig brukt prevensjon og ikke hatt NOE kontakt med de i ettertid), men det har bare gjort mitt forhold til typen enda bedre.

Man trenger litt variasjon innimellom, samtidig som det er deilig å ha noe trygt å falle tilbake på. På den måten blir man ikke lei og kjører seg fast i forholdet.

Og så lenge typen min ikke veit noe om det, så går det jo bra ;o)

Jeg mener, de gangene jeg har vært utro har det vært på ferie, helt på andre siden av landet, og sannsynligheten for at noen skal finne det ut er lik null. Ikkeno følelser involvert, bare litt spenning... =)

Jeg synes ikke det er noe galt med det, og hadde typen min vært utro på ferie, brukte prevensjon og aldri kom til å ha noen som helst kontakt med den dama etterpå, så hadde jeg nok syntes det var greit jeg også.

Som sagt, alle trenger litt variasjon innimellom!

(Det hadde selvfølgelig vært noe HELT annet dersom han/jeg hade rota med noen her hjemme, som man kom til å ha kontakt med i ettertid. Det er uakseptabelt.) Men en liten ferieflørt må vel være lov?...

Er jeg veldig rar som føler det sånn??

Jeg tror det er mange der ute som har samme lille hemmelighet som meg =o) Eller hva?

For det man ikke veit, det har man ikke vondt av, ikke sant? =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var utro på lørdag, og angrer som en hund :-( Føles ikke bra i det hele tatt.

Skrevet

Du må jo være dum HI. Hva om en av disse flørtene finner deg på facebook og sladrer til typen din? Sjansen for at han finner det ut er ikke lik null. Den er nok egentlig ganske stor. Spørsmålet er bare når. Stakkars.

Skrevet

Neida, selvfølgelig har ikke mannen din vondt av å vite at du driter i ham annet enn som et sikkerhetsnett og at du villig deler ut hans godsaker til hvem som helst! Selvfølgelig skal det være lov å reise på ferie bare for å pule rundt i halvfylla og la den stakkars mannen sitte tilbake som en idiot.

Du er en slik som jeg lett hadde klabbet til om jeg traff IRL. Oi, forresten! Det har jeg faktisk gjort med slike som deg!

Slike respektløse fitter som deg gjør meg kvalm!

Skrevet

> Er jeg veldig rar som føler det sånn??

Du er hensynsløs, egoistisk, uærlig, samvittighetsløs, upålitelig og selvopptatt. Kort sagt et dårlig menneske, men ikke nødvendigvis rar. Hadde min samboer gjort noe sånt, hadde jeg blitt helt knust, og det ville definitivt vært kroken på døra.

• 3 uker senere...
Skrevet

Signerer samtlige over her. Han kommer til å få vite det, sannheten kommer alltid fram og du må jo være et forbanna brødhue som tror noe annet og i det hele tatt kan nyte det. Et hjerte av is har du. Idiot!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg føler med deg! At det du har gjort kan gi et puff for forholdet ditt til din mann har jeg forståelse for.

Jeg skal overhodet ikke dømme deg, for jeg er delvis utro selv.

Jeg har vært ordentligheten selv gjennom hele livet (er nå 35). Min mann er den enesete jeg har ligget med og det har jeg vært fornøyd med inntil nylig.

For et par år siden oppdaget jeg at min mann hadde vært utro. Etter mye om og men innrømmet han det. Jeg var (mest i perioden før han innrømmet det) lei meg, og følte at det gikk på meg. At ikke jeg var pen nok, tynn nok, sexy nok osv.

Etter et år gikk de vonde følelsene over og nå er jeg helt konfortabel med at han har vært utro. Faktisk har jeg nå forståelse for ham, for jeg har selv funnet en som jeg tenner skikkelig på. Vi treffes av og til og det er velig deilig. Vi har kun kysset, tatt på osv (alle klær på), men jeg har utrooooolig lyst til å ha skikkelig sex med ham. Jeg er jo veldig i tvil, ettersom det moralsk sett ikke er bra.

Nå merker jeg at når jeg har sex med min mann, tenker jeg mye på han jeg er "utro" med og det gir meg ett kikk! Sexlivet mitt med min mann har løftet seg de siste to månedene, takket være mannen jeg har litt på si.

Så til deg som nyter utroskapen, jeg har full forståelse.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er og utro og nyter det.

Jeg var egentlig redd for at jeg kom til å få dårlig samvittighet og angre, men det skjedde ikke.

Det gjorde helt andre ting for meg.

Jeg fikk øynene opp for at sex ikke trenger å være rutinemessig og kjedelig.

Mine elskere vet at jeg er gift og kommer ikke til å si noe til min mann.

Og om han hadde funnet det ut hadde det ikke vært krise.. hadde bare vært en ekstra puff for å komme seg fortere ut av forholdet vi er i..

Kos deg du ;)

Det gjør jeg !

Skrevet

Hei!

Hvor lenge har du vært utro og hvor mange har du det gående med?

Jeg vurderer selv å være utro, men aner ikke hvordan jeg skal gå frem for å unngå at det kommer ut... Hvor "fant" du elskerne dine, og hvordan vet du at du kan stole på dem?

Håper du tar deg tid til å svare, 15:17.

-Susanne-

Skrevet

Det med å være utro har jeg vel egentlig tenkt på lenge(flere år).

Jeg har to. en som bor laaangt unna og en som bor i kjørevennlig avstand.

Han langt unna ble jeg kjent med gjennom en felles veninne.

Vi snakket sammen og terget opp hverandre i ca 2 mnd før jeg skulle dra på besøk.

Han andre traff jeg på skybyen, møtte han så på et sted midt mellom oss for middag og bli kjent snakk, så traff vi hverandre igjen noen uker senere og det ble mye kosing.

Jeg vet jeg kan stole på de fordi vi har snakket såpass mye sammen, de vil heller ikke risitkere at det kommer ut, så da sier ingen av oss noe.

Skrevet

Jeg har en mann som ikke ønsker sex. Det begrenser seg til 1, maks 2 ganger i året. Derfor har jeg valgt å treffe en annen, gift mann som er i noenlunde samme situasjon. Noen ganger bare må man. Ikke har jeg dårlig samvittighet for det heller.

Skrevet

Akkurat denne ser jeg, at hvis mannen min kun har lyst på meg en gang eller to i året, så skjønner jeg at man søker andre. Det jeg derimot ikke skjønner er at Hi virker som hun har et greit forhold men bare søker spenning? Da bør du heller be om et åpent forhold, så han og kan nyte "moroa", er helt og holdent mot utroskap og mener at hvis man ikke kan holde fingrene av fatet er man i feil forhold, rett og slett. sier ikke at man aldri har lov til å "gå på en smell" og kline med noen o.l, men ville jo trodd at man angra, og ikke lo av det i ettertid. synes synd på kjæresten din jeg, hi, og håper nesten at han høvler over en haug så du kan kjenne på kroppen selv åssen det er å bli bedratt ....

Skrevet

På en måte blir jeg litt misunnelig. Jeg var over en lengre periode utro. Helt ærlig så var det maximalt spennende, fikk levd ut alt av fantasier som der bare var å glemme på hjemmebane. Samtidig så fikk jeg en veldig gnagende, dårlig samvittighet. Men alt har jo ofte sin årsak, og vi hadde nesten ikke sex hjemme. Jeg var underærnert, og det fikk enorm fokus at vi ikke hadde sex. Jeg tok det opp, og opp igjen, men ingenting hjalp. Det endte med at jeg traff ei som hadde samme behov. Det var jo bare sex, men tilslutt ble vi ferska.

Vet ikke hva jeg har lært av dette heller, men sexen med hun andre savner jeg. Den var så rå, så lidenskapelig. Det dreide seg kun om hverandres behov. Hver eneste gang var helt sinnsykt deilig. Men det var ikke deilig å ha dårlig samvittighet.

Ingen moral i dette, ville bare dele det.

Jeg tror jeg kan gjøre det igjen. Tjukk i hue, men vi lever bare en gang.

Ha en fin dag og god helg!

Herremann

• 4 uker senere...
Skrevet

gresset er alltid grønnere - der man vanner. Dette går til dere andre som er i "lignende situasjoner" som deg også.

Synes det virkelig er ganske utrolig hvor lite man kjemper i dag for nettopp å unngå disse fallgruvene. Virker som hvis man ikke er tilfreds i et forhold så er det motpartens skyld. Hvilket er åpenbart feil siden mange av dem ikke engang vet selv hvorfor de er utilfredse.

Mitt råd er uansett å vanne... Desto gulere gress, desto mer vann. Ingenting er sterkere enn kjærlighet som har bestått en prøve og to.

Skrevet

når man har behov for å vere utro er forholdet over! syns du burde skamme deg, å la være å spre beina te ka som helst... ka med å holde deg til din kjære å heller ta litt leiketøy inni sexen om du trenger det.. Skjerp deg kvinnfolk! mannen din er glad i deg nuk til å holde seg til deg, kanskje du skulle ende forholdet slik at du ikke knuser den stakkars mannen din... e så gale at de gaula!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...