Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Ble så stille etter dag 2 og 3 eller hva det var. Holdt det ikke lengre eller ingen som har noe å dele?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 her har jeg gått glipp av noe skjønner jeg hva skjer? skukkerfrie damer? *nysgjerrig*
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 jeg startet på tirdag (hun som nettopp harr født men barnet døde:/). går bra. er i ketose og holder meg unna sukker/karbs.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 anonym 2314 her: nå er jeg på dag 4, fortsatt sukkerfri. vet ikke hvem du spør, og er sikkert ikke meg, men siden jeg er sukkerfri så svarer jeg å. skal holde på i 8 uker jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Vi ble bare stille for dere:) hehe:) Neida, men vi har laget en facebookgruppe og holder hverandre oppdatert der:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Ah, er det plass til flere der? Hvordan finner jeg dere på FB?
hol(L)y COW Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 Hei! Jeg skrev ett innlegg som har blitt slettet ser jeg....? Skjønner ikke modereringen her men det er nå så Send meg en pm med mailadr så kan jeg legge deg til på facebook. Gruppa er nemlig er skjult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå