Gå til innhold

Har ca 30 kilo som skal bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg klarer det ikke alene. Noen som kan hjelpe meg? Bor i Trondheim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har god erfaring med ketolyse. Det er basert på kostindusert ketose, og kjempeeffektivt når du har mange kilo som skal av.

Det er nettopp startet et kurs i Trondheim. Ta en tlf til Bodil (http://www.ketolyse.no/index.php?art=13648) og hør om du kan slenge deg med!

Skrevet

Oops. det ble en feil med linken som inkluderte siste parantes. Trykk på "ketolysekurs" på venstre side, der står Trondheimskurset øverst.

Skrevet

Anbefaler EXTRAVAGANCA kursene som holdes i regi av spenst treningssentere... skjekk ut det...

Skrevet

Jeg har stor tro på at man for å gå ned - og så forbli der - så må man legge om livsstil. Grethe Roede er en god mulighet.

Skrevet

Grete roede kurs i starten kanskje. På Greteroede er det vektklubb der du kan skrive ned alt du spiser ila en dag og du får regnet ut ant. kcal :) Helt gratis.

Skrevet

Jeg skal også ned i vekt. Hvor i trondheim bor du? Hadde vært kjekt med en "slankebuddy" ;-)

Gjest yrild
Skrevet

Anbefaler lavkarbo for å rase ned i vekt (og så evt grethe roede-kurs for å stabilisere vekten og normalisere kosten).

Det er digg å spise lavkarbo og kg renner av :-) Hvis du gjør det først så får du et kikk til å trene mer, spise sunnere etc :-) Det føles så deilig å komme inn i gamle klær!!

Vi spiser ikke hvit ris, hvetemel (brød, pasta), poteter eller sukker.

Men masser av grønnsaker, fløte, kjøtt, ost, baconcrisp, frukt (ikke banan og druer) fisk og pompernikkelbrød :-)

Skrevet

MiroMiro: Bor på nidarvoll. :) Slankebuddy er fint. :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen. :) Har tenkt mye på lavkarbo, da jeg hører det er mange bekjente som går på det. Tror jeg trenger et stort tupp i ræva for å begynne. :)

Skrevet

yrild: Hva er "rase ned i vekt"? Nysgjerrig...

Gjest yrild
Skrevet

Tja... jeg gikk ned 8 kg på 6 uker.. og hadde bare 10 ekstra å ta av :-) Har man enda flere ekstra kilo går det enda enklere har jeg lest... og har i tillegg ikke beveget meg noe mer enn normalt.

Mannen min har også gått ned 7-8 kg og vi har ikke vært hysteriske. Det som vi har kuttet helt ut er vel pasta, sukker og brød (spiser pumpernikkel!) (alt med hvetemel). Spiser minimalt med ris (helst fullkorn).

Vet ikke hvorfor man går ned så kjapt, men jeg har hatt masse energi gjennom hele dagen etter at jeg begynte på lavkarbo :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...