Gå til innhold

jeg vil, men vi er uvenner :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil ha sambo til sengs, menne vi er uvenner for øyeblikket:P hva skal jeg gjøre...gi meg over skjer egentlig ikke..:)hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

start med å avslutte krangelen deres da vel ;) Også har dere make uo sex etterpå :P

Skrevet

ja, men vi er så j******sta begge to....ingen som gir seg:P esler...

Skrevet

hva krangler dere om da??

Skrevet

Noen ganger er det greit å bare la krangel være krangel og ha sex om man vil det.

Kan hende kranglen ikke er så viktig når dere er ferdig for å si det sånn :)

Skrevet

Hm, prøv og kle deg litt sexy uten uten at det synes at du har prøvd, og få han til og prøve seg på deg først? ;)

Skrevet

Si det som det er: Jeg er kåt, skal vi pule! Tenker han kommer springende, det at han er sur glemmer han nok raskt;)

Skrevet

ja, men hvordan skal jeg gå frem for å få det jeg vil ha uten at han tror jeg gir meg over?:P kle meg sexy lyser det sorry ut av:P

Skrevet

hum tenke tenke.........sa jeg han er sta som et esel??!:P

Skrevet

kan dere ikke bli venner igjen og ha sex. selvom dere er sta begge to så må en gi seg etterhvert.

Skrevet

æhæhæhæ han leser tanker!

han: "duuuh, du skal ikke ha noe sex til kveld da?"

ok:D snakkes seinere da jenter!:D

Skrevet

skreiv, men vet ikke om den kom opp....;)

han sier plutseli"døh, skal ikke ha litt sex tl kvelds da?"

jaaaa:D snakkes seinere...huba huba!:D

Skrevet

Si : Du, jeg er faktisk grise kåt nå, kan vi ta en halvtimes pause fra krangelen der du tar meg skikkelig, så kan vi gå tilbake til å være uenige etter en orgasme hver?

hehe, den har jeg dratt noen ganger, har gått fint det, fått en noe overrasket partner, men han var ikke vanskelig å få med på leken :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...