Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Min klengete sønn om dagen sier dette hvis jeg er så frekk at jeg går på do: Mammaaa, ikke bæsje nå, leke med meg! Fantastisk! Særlig hvis vi har folk over, eller han hyler det så naboen under hører han...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Hehe, er jo så moro da Har en litt morsom en jeg også: På søndag hadde vi familiebursdag for barnet ( han ble to), og han hadde vært på potta å bæsja. I full fart løper han ut i stua der alle sitter og skriker: Alle sammen, kom å se på bæsjen min da!! Vi hold på å le oss i hjel alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Haha! Min sønn roper "Neeei, mamma! Ikke tisse!" når jeg går på do
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Tante ungen min på 3 år klarer ikke å si paprika. Men, afrika derimot. Så en dag hun hadde overnattet, og jeg skulle lage frokost til hun. Så spurte jeg hun : Linnea, vil du ha paprika oppå ostskiven? NEEEEEI, jeg hater afrika...Fikk jeg til svar... Skulle nesten tro hun var rasistisk
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 hehe .. Min eldste nå 11 år, satt på do å titta på når jeg bytta bleie på lillebror, hun var 4,5 når han ble født, og han var bare uker gammel her : Plutselig får hun det uttrykket i ansiktet hun fikk når hun spekulerte fælt og sier " Du mamma, hvor var jeg da dere laga lillebror?" Ehh.. Jeg svarer som sant var, " At du låg nok i senga di å sov" Da tar hun henderne i siden, ser strengt på meg før hun utbryter " Meeeen dere skulle jo vekt meg da, for jeg også ville jo bli med på å lage han, når jeg blir stor , skal du å pappa få bli med når jeg skal lage babyene mine" Hehehe .. Jeg svarer " at vi kan jo ta opp den diskusjonen igjen når hun har gifta seg )) Disse små !
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 hahaha!!! Du må bare aldri glemme det. Herlighet så flau hun skal bli når du minner henne på om det! Selv ba jeg om en lillebror da jeg var 4-5 år gammel. Foreldrene prøvde seg på "vi vet ikke hvordan man får tak i en lillebror" hvorpå jeg utbryter: Det vet jeg! Dere må ligge oppå hverandre og rope "ah ah!" Jeg hadde lært det fra noen i barnehagen og følte meg veldig smart som visste noe foreldrene mine ikke engang visste. hehe De fikk totalt hakeslipp!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Hehehehe, tenker meg til at foreldrene dine ble paff da ja, jeg skal nok nevne det for henne ja Jeg har en bok jeg skriver opp slike ting i, med tre barn, har det blitt endel gullkorn oppigjennom årene
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 I jula sto 4-åringen min i vinduet og ser ut. Plutselig kommer han løpende og roper; " mamma, mamma, jeg ser Bethlehemsstjerna, og der bor jo han Jesper!" Hehe, trodde jeg skulle le meg skakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå