Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Føler du deg sexy noen gang?Og hva får deg til å føle deg sexy? Jeg synes alle kvinner burde føle seg bra!Jeg har noen dager hvor jeg føler meg litt mindre attraktiv, mens noen dager føler jeg meg som en skikkelig hot dame;)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Jeg føler meg litt hot etter en zumba time:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Noen dager føler jeg meg stygg og feit. Men som regel føler jeg at jeg er pen. Føler meg ekstra sexy når jeg har på meg attraktive klær og klar for byen! (Bruker aldri skikkelig trange kjoler med utrigning eller høye hæler, men er mer rocka og føler meg attraktiv i stilig skjørt, pen topp, tynn svart skinnjakke og converse)
StoltHønemor<3 Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Jaa ) absolutt He he! Jeg er vel ikke den mest sexy på jord, men jeg vet jeg ikke er stygg.. Jeg har noen dager hvor jeg virkelig føler meg stygg, når jeg er sliten og ingenting er riktig på meg eller noenting.. Men som du sier; andre dager kan jeg plutselig bare; WoW mama ha ha!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Innimellom. Da er det enten fordi kjæresten viser det på en spesiell måte at han liker det, eller så er det bare en følelse som ramler over meg når jeg er naken eller har på noen fine klær.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Idag føler jeg meg lite attraktiv. Varierer veldig med dagsform - og hvor god tid jeg har om morgenen ellers føler jeg meg generelt mer sexy om sommeren enn om vinteren. Solbrun og fresh hud er bedre enn blek, sliten innehud! En ting som alltid får meg til å føle meg sexy er orgasmer. Ingenting slår den magefølelsen man får når man ligger naken på senga og klynker litt, og kjæresten sier "Du er så sexy!" med ærefrykt i stemmen. Det er vel en av de få situasjonene hvor jeg virkelig kan lukke øynene og tenke "så sant - akkurat nå er jeg sikkert lekker å se på!"
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Faktisk føler jeg meg utrolig sexy. Og mye takket være min fantastiske kjæreste. Han kan stoppe og stirre og si hvor flott han synes jeg er. Eller gripe tak i meg og kysse meg intenst. Hjelper selfølgelig med en god porsjon seltillit også
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Føler meg ikke sexy nå som jeg er høygravid, mere litt søt med en litt vaggende gange:) he he, pluss at jeg har en del luft for tiden og rødlig utslett i ansiktet. Spretter ikke frem for samboeren nå for tiden:) he he
1+1=3<3 Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 Egentlig ikke.. Kan kanskje føle vel hvis jeg tar på godt matchende klær og legger vellykket sminke.. Men, kan ikke si jeg føler meg særlig sexy lenger. Synd, for gjorde det før jeg ble så lubben:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå