Gå til innhold

Til dere som kjenner liv


MinAndreSkatt

Anbefalte innlegg

Hva er det dere egentlig kjenner? Hvordan følelse er det? og hvor langt er du i så fall? når begynte du først å kjenne?? :-)

 

Er selv 16+4 men har ikke kjent noe enda, tror jeg?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 17 fullgåtte i går. jeg har kjent liv i ca 3 uker. er vanskelig og forklare hva man kjenner, men kjennes liksom ut som en fisk som spreller inni der. og svake dult i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 18 fullgåtte og venter og venter på noe jeg kan tolke som liv,men nei, tror det jeg kjenner bare er litt tarmgynastikk. Menen,det blir vel litt liv her også etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er heldig som kjenner noe så tidlig!!! blir gal av å "åååå, åh... neh... huff..." hver gang jeg kjenner litt aktivitet..

 

Høstspiren:

godt å høre at det er fler som ikke kjenner noe i uke 12 liksom.. Venter fortsatt på den "prellende fisken" her.. :-) håper på aktivitet snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 16+5 i dag. jeg har ikke begynt å kjenne liv tror jeg. jeg er også med første, så litt vanskelig å vite eksakt hva man skal kjenne etter.

men jeg har fått beskjed om at jeg har foranliggende morkake( morkaka har festa seg forran på magen) og det vil føre til at jeg kommer til å kjenne liv ganske seint,kansje ikke før uke 20 eller litt seinere. babyen må ha kraftigere spark for å sparke igjennom vevet på morkake veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 18+4 og førstegangs gravid. Har kjent liv siden uke 14-15. Morkaka mi ligger på bakre vegg, så er nok derfor jeg har vært så heldig å kjenne liv tidlig. Det begynte som leamus-følelse. Deretter har de bare blitt sterkere "dult", som nå også kan kjennes fra utsiden :-) Du kjenner det nok snart, gled deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er min baby nr 4 og jeg kjenner liv bare når jeg ligger på rygg og trykker mot et hart parti på magen, da får jeg noen motspark tilbake, herlige lille sparker meg bestemt:-) Jeg er 17 uker på vei med baby og har ikke kjent liv før rundt uke 17 på noen av barna mine. Fortvil ikke babyen er der sprell levende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...