Gå til innhold

Kjenne liv i magen


Mive

Anbefalte innlegg

Kjenner dere noe liv i magen til nå? Kjente liv for første gang da jeg var 13+1, og er i dag 13+4. Det er så deilig. Kjenner små bevegelser, som jeg er helt sikker på ikke er luft! :D Er andregangsfødende, men hadde likevel ikke trodd at jeg skulle kjenne den lille allerede nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 15, men kjente liv for første gang i slutten av uke 13. Var litt usikker da, men er ikke i tvil lenger. Utrolig koselig ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+5 her og litt usikker enda, men i går kveld tror jeg at det var noe der. Kjentes mest ut som leamus på en måte, men kan jo være hikking for det kom flere ganger. Lå muse stille og nesten holdt pusten for å være "sikker".

Var på Ul for 5 dager siden, og fikk se at morkaka ligger bak mot ryggen.... så jeg har ett lite håp på bevegelse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+5 og jeg kjenner små bevegelser :) Kjente det i uke 19 i første svangerskap...så jeg forventet ikke å kjenne det så tidlig. Men det er så hærlig :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner masse nå jeg. Mulig jeg er litt lenger enn jeg tror da, så vi får vente å se på UL. Er 15+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...