Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Har nevnt "oss" her inne før for vi har et ganske turbulent forhold:-/ Men siste greien er at han meldte seg inn på en datingside(sukker) fordi jeg gikk på fest med et vennepar han ikke liker at jeg er med,må også ha med i historien at det finnes et bilde av meg og samboeren til venninnen min der han holder rundt meg.Helt uskyldig på en fest,der venninnen min ba han holde rundt meg slik at hun kunne ta et bilde av oss sammen. Men nå unskylder han seg altså med at det er greit at han sjekker markede pga det jeg "gjorde".. Vi er forøvrig voksne:-/
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Mulig at du er voksen,men hans oppførsel tilsier ikke at han er voksen? Syntes ikke at det er greit det han gjør.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Arg... Ser at jeg har fått 3 svar,men de kommer ikke opp:(
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Får heller ikke opp de andre svarene. Irriterende! Uansett høres det utrolig barnslig ut fra hans side. Han ser sikkert ikke på din omgang med dette venneparet som så uskyldig som du gjør, men det får da være måte på barnslig reaksjon. Han må da begrunne det på et eller annet vis, hva sier han egentlig?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Han sier ikke så mye egentlig.Bare at han ikke klarer å tenke klart når han er sint på meg.Og han sier han vil se hva annet som er der ute.. Ser bare 2 svar nå..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Jeg prøvde å svare. Jeg sa bare at han virket sykelig sjalu. Hvis han sammenligner aktiv nett-dating (som er det samme som å proklamere at man er tilgjengelig) med å bli fotografert ved siden av en (opptatt) fyr på en fest, så er han ikke god i huet.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Hvorfor vil du være sammen med en slik"mann"? Har dere barn sammen?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Dytter i håp om å kunne se noen av svarene..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 For å si det sånn, hvis kjæresten min hadde en kompis som ville ha han med i trenkant med han og dama, når de visste at han var i et forhold, så hadde jammen jeg blitt sur også.. hadde ikke smilt fra øre til øre om han dro på fest hos dem, når slike forslag kommer i fylla... Men nå hører vi bare din versjon, så enkelt å syns synd i deg og legge skylda på at han er sykelig sjalu...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #10 Skrevet 3. mars 2011 Hvorfor "gjetter" du at hun har hatt trekant med dette paret? Jeg har mange vennepar og har ikke hatt sex med noen av de, tror ikke det er så vanlig!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #11 Skrevet 3. mars 2011 Fordi hun skreiv et innlegg om det tidligere.. at dette venneparet spurte om hun villle være med på trekant! Og etter dette ville ikke mannen hennes at hun var noe særlig med de folka.. og det skjønner jeg faktisk godt!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #12 Skrevet 3. mars 2011 Hun har lest innlegget mitt fra i går: http://www.barnimagen.com/forum/thread/142969462
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2011 #13 Skrevet 4. mars 2011 20:38 her, nå har jeg lest begge trådene og syns typen din er et nek. Syns du skal ha trekant med de på trass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå