Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha barnebursdag om to uker:) Og lurer litt på hva dette vil komme på sånn ca i pris.

Hvor mye kom deres bursdagselskap på og hvor mange barn var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men det trenger ikke bli dyrt. Du kan bruke vanlig bestikk, glass og tallerkner, trenger ikke kjøpe papp og plastdiverse.

Hvor gammelt er barnet ditt?

Skrevet

Hun blir 6, er ikke egentligd et at det må bli så billig ( usj det hørtes spesielt ut, ikke sånn flåsete ment altså, hehe)

Men hun har veldig lyst til å ha kino bursdag. Med ti barn vil dette komme på ca 1900, men da er ALT ink.

Men er litt usikker på hvor mye dyrt dette er, de andre gangene vi har hatt bursdag, aner jeg egentlig ikke hva det har kommet på, så kjekt å vite hvis du skjønner:)

Skrevet

Noen betaler heller litt mere og har det på plasser man slipper og gjøre noe selv (kino,lekeland,bowling osv) Synes det ser så kjekt ut jeg :)

Men her har vi så stor omgangskrets + bhgungene på samme alder,så det blir rundt 27 unger.Da synes jeg det blir litt dyrt og ha det på sånne plasser.

Vi har lånt bhg gratis i noen år nå,og kjøper litt stæsj på nille (kopper,fat,ballonger,sjørøverflagg ++) og får det veldig bra :)

Ungene har både fisket etter godteriposer og gått på skattejakt.

Men litt styr på forhånd og en del opprydding..Så forstår de som heller betaler litt mere og har det "bort" (om de ikke har så mange gjester som oss,hehe )

Skrevet

Jeg er egentlig veldig for å ha det hjemme, syns det er koseligst. Men akkurat denne gangen blir jeg alene med både forbredelsene og selve bursdagen, så derfor tenkte jeg det kunne være lurt å "sette" bort hele bursdagen. Og tenkte at kino var en koselig ting.

Skrevet

Alternativt kan du få hjelp til bursdagen, det blir nok ikke dyrere enn hjemmebursdag+hjelp et par timer.

Skrevet

Absolutt, men i år tror jeg vi gjør det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...