Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snille jenter, kan dere være så snill å fortelle meg hvilken av nettbutikkene jeg bør bestille fra i forhold til pris, service.

Kiddies, cyclebikeshop eller hva het den 3. tyske nettbutikken.

Hva vil total kostnadene får vogna, bagen, myggnetting, regntrekk til begge deler evnt. benpose/trekk til bagen og sittedelen.

Takker og bukker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurte på en ting til, kan man bruke maxicosi bilstol på den vogna som adapter?

Skrevet

Kiddies24 og Bikeshop2000 er omtrent like på pris, men siden jeg har hørt delte erfaringer om Kiddies24, har jeg akkurat bestilt en TFK Twinner Twist fra Bikeshop2000. Hadde noen spørsmål og endringer i forhold til ordren og fikk veldig kjapt svar på e-post + at de hadde forsøkt å ringe meg først.

Jeg har altså bestilt tvillingvogn med 1 stk bag, adapter og 3 stk regntrekk (enkelt bag, enkelt sportsdel + dobbelt sportsdel) og det kommer på 5122,- I tillegg kommer norsk moms, så det kommer totakt på ca 6500,- hadde jeg bestilt annen farge, kunne det blitt ennå billigere. Full pris for tilsvarende i Norge ligger på nesten 11000,- .

Hvis det er TFK joggster Twist du skal ha, er det integrert myggnett i kalesjen. Og det er mulig å feste maxi Cosi bilstol dersom man kjøper adapter.

Skrevet

Hei!

vi kjøpte tfk vogn i fra tyske kiddies24.com

veldig fornøyd med service, det var veldig enkelt å bestille, vogna kom etter drøye 4 uker (og den hadde de ikke inne på lager heller).

jeg glemte å bestille med regntrekk, så det har jeg måttet kjøpe i norge.

600 vart det for regntrekkene på barnas hus.. sikkert smart å kjøpe dette på nettbutikken.. så lenge man husker det:)

så for bag og sportsdel betalte vi 5200 inkl.moms.

vi bestemte oss for brun vogn, og jeg ble så fornøyd, gleder meg til trilleturene :)

Skrevet

jeg har tfk joggster, og jeg har også maxi cosi bilstol og adapter.. Funker kjempefint!

Skrevet

I forhold til norske butikker har plukke.no rimelige priser på TKF joggster og buggster. Jeg kjøpte Buggster S til 1999, og nå er TFK joggster twist til 5199,- Tok 4 dager før varen kom i posten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...