Gå til innhold

Besvimte og var borte 10-20 min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvalm og svimmel siden jeg sto opp, skulle bare pusse tennene og våknet plutselig 10-20 (litt usikker) minutt etterpå på badebulvet. Var kjempe svimmel og rar så gikk og la meg i senga. Mannen min kom hjem en liten stund etterpå, og selv om jeg var våken så fikk han ikke kontakt med meg, jeg bare prata røverspråk og lo(?) og dette husker jeg ingenting av. Har fortsatt veldig vondt i hodet, svimmel, rommet "bølger" seg. og er veldig kvalm.

Har besvimt flere ganger i løpet av de siste mnd. Men ikke sånn som i dag.

Hva er det som skjer med meg? Kjenner jeg syns dette er veldig ubehagelig. Har forsøkt å google men finner ikke noe.

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du stadig vekk besvimer bør du få en time hos legen. Jeg hadde uten tvil ringt med en gang jeg våknet igjen etter å ha vært borte så lenge som du var. Dra på legevakta med en gang å bli undersøk, det er ikke normalt å besvime sånn som du har gjort. Google er greit for filleting, men for besviming i 10-20min tar man kontakt med legen.

God bedring!

Skrevet

Jeg har time med legen i morgen (egentlig for noe annet, men). jeg syns det er greit å lese seg litt opp selv, sånn at jeg slipper å gå rundt og lure på hva det kan være. Jeg har vært veldig stresset siste tiden, med mimimalt med søvn og mye tankekjør. Så jeg har bare tolket de andre besvimelsene (daglige "nestenbesvimelser" og tre faktiske besvimelser) som et tegn på at jeg presset meg for mye. Men i dag så ble jeg litt skremt. de andre gangene har jeg vært borte kanskje et sekund, aldri opplevd sånn som i dag. Syns det at jeg var så fjern etterpå var så ekkelt.

HI

Skrevet

Kanskje du er gravid? En bekjent av meg besvimte masse under graviditeten.

Skrevet

Nei, jeg er ikke gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...