Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Hei. Skal lage fondue i helga, men usikker på hva vi skal ha ved siden av. Pleier å ha ovnsstekte poteter, raclette med ost og sjampinjong og de vanlige sausene. Men skulle gjerne hatt noe nytt. Forslag mottas med takk
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Det er kjempe lenge siden vi har hatt, men vi hadde loff, og grønnsaker. For oss er raclette en egen ting.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 må ha baguetter ved siden av ellers har vi gjerne salat, poteter, sopp, grønnsaker, Nachos kan man også ha.. med guacamole.. kjempe godt.. Skal du ta helt av har du en ostefondue også :) det er knall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå