Gå til innhold

bare griner og griner


bamsemomsen

Anbefalte innlegg

flere som har det sånn? jeg griner for ingenting, tar meg nær av alt og ja stort sett bekymrer meg for ting som ikke er å bekymre seg over.

 

flott om detta skal fortsette frem til august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff disse hormonene :(( De finner på så mye rart... Jeg har det ikke sånn da, men er mye mere hissig enn jeg pleier. Syntes det har bedret seg litt nå. Sikkert hormonene som har roet seg litt. Håpe det gjør det til deg også!! Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det håper jeg også Petrine. er slitsomt. men det følger vell med det åsså. men jeg var ikke sånn i di andre svangerskapene mine så dette er nytt for meg. og veldig skummelt synd jeg selv da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke lett når hormonerna tar tak i en. Herregud vilke følelser som kkommer i sving; jobben er vanskelig synes jeg, jeg eier ikke humor lenger - tar meg nær av årevis alt! Håper virkelig at de skjønner hva som skjer.. Jeg kan jo ikke holde på å ynskylde meg hele tiden heller..

Och så kommer tårene, mest i forhold til samboer. At han ikke bryr seg nok om meg og magen, at han ikke er kosete nok (hvilket ikke jeg heller er til vanlig), at han ikke rydder nok her hjemme mm. Mm. Stakkars mann!! Men jeg advarte han med en gang jeg fant ut at jeg var gravid og minnet han på hvordan det var for fem år siden- nå får du en annen kjæreste i 9 mnd, ha tålmodighet!! ;)

P

Akkurat nå klarer jeg å smile av det, men du verden så tufft og slitsomt det er når det pågår. Følelsene er jo reelle, gråten er på riktgt.

 

Håper det gir seg litt etterhvert, for deg og for meg og alle andre som sliter med gråten og ledsomheten. Vi må minne oss på at det går over, att vi ikke egentlig har det så forferdelig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...