Gå til innhold

Vanskelig å ta et valg. Men har nå bestemt meg for....


kulpåmagen3

Anbefalte innlegg

Min balast i livet tror jeg må være å ta et valg.

Det skal alltid være det beste valget. Beste produktet, som vi kommer til å være fornøyd med i lang tid.

 

Til min manns store lettelse har vi endelig bestemt oss for vogn.

Vi skal kjøpe Easywalker Qtro. Den er rå på flere punkter og skiller seg ut blant flere andre vogner, synes nå jeg;)

Men de har for mange nydelige farger.

 

Hvilke farger har dere til jente?

Vi vurderer sterkt beige bag, den er kjempefin!!

Men er det dumt med beige sportsdel også?

Hvilken farge har dere blitt mest fornøyd med?

Easywalker har også mørk grå og den er tøff!

 

Håper på noen kloke ord;)

Og artig å diskutere litt farger ;) Kanskje kjøper vi bare to sportdeler så har vi litt å velge mellom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat kjøpt EW sky jeg da, og vurderte også den beige bagen. Den fargen er kjempe fin. Får jo vår barn, så innen det begynner å bli skikkelig stygt vær er det jo tid for sportsdel. Vi endte likevel med platinum grå fargen på begge deler - ville hvertfall valgt den på sportsdelen! Upraktisk med lys farge i forhold til f.eks sko merker og sånn etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ta beige bag, og grå sportsdel. Det blir så lett merker på vogna når man tar den ut og inn av bilen og skomerker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at andre også har valgt den vognen etter å ha tenkt gjennom det lenge og grundig, det gjør meg bare mer sikker på at jeg selv (eller vi da..) har tatt det rette valget! Kjempetøff vogn, med mange kvaliteter...ift sky'en liker jeg særlig det med at man kan regulere fotbrettet og at vognen kan brukes til barnet er 20 kg i steden for 15 kg, dersom det skulle være behov for det.

 

Har selv valgt bag i svart og sportsdel i platinum grå. Så den utstilt i butikken, og den er bare så fin :-) Ville nok ikke valgt lys farge på sportsdel grunnet møkkete små barnesko osv..men smaken er som baken. Gleder meg til å kunne legge ut på lange trilleturer når sommeren kommer!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at andre også har valgt den vognen etter å ha tenkt gjennom det lenge og grundig, det gjør meg bare mer sikker på at jeg selv (eller vi da..) har tatt det rette valget! Kjempetøff vogn, med mange kvaliteter...ift sky'en liker jeg særlig det med at man kan regulere fotbrettet og at vognen kan brukes til barnet er 20 kg i steden for 15 kg, dersom det skulle være behov for det.

 

Har selv valgt bag i svart og sportsdel i platinum grå. Så den utstilt i butikken, og den er bare så fin :-) Ville nok ikke valgt lys farge på sportsdel grunnet møkkete små barnesko osv..men smaken er som baken. Gleder meg til å kunne legge ut på lange trilleturer når sommeren kommer!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quattro er virkelig fin spesielt med tanke på fortbrettet. Men vi bor i et snøhøl, så derfor mente de det blir lettest med sky i masse snø. Enig, den grå er bare sååå fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også vurdert en qtro i beige, men er litt usikker. Har ikke sett den mørkegrå "live" ennå, er denne fin? Den ser litt shiny ut på bildene, er den det? Så iallefall veldig fin ut på bilder :) Synes også den sølvfargen er fin på bilder..noen som har erfaring med denne? :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bitt meg merke i at den platinum grå ser litt shiny ut på bilde, men synes ikke den gjorde det i virkeligheten. Så den på butikken og falt pladask for den fargen. Dette var på sportsdelen vel og merke. På bagen har vi kjørt safe med svart i og med at jeg ikkje hadde sett denne i noen andre farger.. Sølvfargen ser også kjempefin ut, men litt mer upraktisk i og med at den er såpass lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er kanskje litt lys ja.. Må vel se om jeg kan få sett den grå et sted, om den er så fin som du sier :) Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...