Gå til innhold

Hm.. Apropos incest..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte og tenke litt når jeg leste det andre innlegget her.

Når jeg var liten. Kanskje.... 8-9 år? La min 3 år eldre fetter seg oppå meg. Husker at han pusta fælt.. Det er alt jeg husker.. Jeg er veldig sikker på at han ikke var inni meg eller noe. Men følelsen jeg har etter det er at det var seksuelt..

Er dette noe og bry seg om? Jeg tenker ikke noe særlig på det, og sliter ikke p.ga det som jeg vet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en ganske vanlig del av barns seksuelle og kroppslige utforsking. Siden du ikke tenker noe på det så er det vel bare å la det ligge? Det er jo ingen grunn til å leite etter noe i barndommen man kan lage et traume ut av.

Skrevet

Sant det:) greit og få andres synspunkt på ting.

Takkfordeet!;)

Skrevet

er ikke noe å bry seg om. barneseksualitet er helt vanlig, det er desverre barn som presser seg på andre barn. hvis du er så sikker på at han ikke var inni deg, så var han nok ikke det, og hadde det skjedd noe du syns var ubehagelig så hadde du nok dytta han bort. hadde han da tvunget seg på da så hadde dette jo vært meget ille. tror ikke jeg vet om noen som ikke har lekt "seksuelle" leker/utforsking ol.i barnhage m, venner el.m søsken, fetter, kusine. er liksom endel av nyskjerrigheten,

Skrevet

Enig med de over. Incest er når en voksen person i familien din overgriper seg på et barn.

Og hadde det skjedd hadde du også husket.. Den dag i dag får jeg flashback hver gang jeg ronker noen. Eller skal suge noen. Hater det!

Skrevet

Enig med de over. Incest er når en voksen person i familien din overgriper seg på et barn.

Og hadde det skjedd hadde du også husket.. Den dag i dag får jeg flashback hver gang jeg ronker noen. Eller skal suge noen. Hater det!

Skrevet

Hvis det ikke er noe som plager deg forstår jeg ikke hvorfor du skal gjøre noe mer med det eller bry deg om dette. Det er noe som heter at "Det er aldri for sent å skaffe seg en vansklig barndom". Hva godt skulle det gjøre å gå mer inn på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...