Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Hun er bare 5, men kan irretere meg mer enn en søvnløs natt:( jeg elsker mannen min overalt, så er ikke aktuelt å gå fra ham! vi har også ei nydelig prinsesse sammen på 17 mnd og planlegger en til. men ungen han har fra før er i veien:( og ikke skjyld på meg, for jeg fikk ikke treffe henne før vi hadde vært sammen ett halvt år. pga ekle mora hennes!! (som hun er svært lik) feite med masse føflekker! samboer omtalte henne som ei søt og god jente, men hun var og er bare ekkel. stygt å si om et barn men er sant. jeg viser det ikke til hun da! hater når hun kryper på fanget mitt og skal "kose", får ærlig helt makk. Men har aldri sagt noe stygt til henne. hun er ett barn uten sjarm, ingen farger rundt øynene. mens vår prinsesse har markerte øyne, fine bryn, nydelig lite ansikt og er nett. god blanding av meg og min kjære mens hun andre er rund, fargeløs, hvit og ufordagelig:( som sin mor!!! Dere kan dømme meg opp og ned om dere vil. kunne ikke brydd meg mindre. Men var godt å få det ut ett sted! Prøv selv å være stemor til en unge du ikke kan fordra!! Hvis hun ikke får vilja si, legger hun seg på bakken og hyler...5år!! drittunge! orker henne ikke mer...samboer har sagt om det blir for ille, velger han meg og lille snuppa, over henne. det kan dere mene hva dere vil om! mora til denne ungen lurte mannen min til å få barn med henne. de holdt på kun to mnd , og hun brukte ikke pille,bak hans rygg! så mora har seg selv og takke hvis d blir slik...som jeg egentlig håper.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 uff, kjipe tyanker. Du kan vel ikke ha det så godt med deg selv? Kanskje gå litt inn i deg selv, og tenke på hva du kan gjøre for å føle der annerledes? Denne jenta kommer til å være en del av ditt liv for alltid! Hun er storesøster til dine barn. Herregud, du kan vel ikke dømme henne pga av utseendet hennes? Et barn!!!! hvis faren sier at han velger deg foran sin egen datter så feiler det han noe. Dere høres ikke helt gode ut noen av dere. Håper dine "vakre" barn blir mere sympatiske og mindre fordomsfulle enn deg.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Hei du. Jeg forstår deg! Herregud jeg hater unger som legger seg ned å hyler når de ikke får viljen sin! Men er det sånne ting du reagerer på bortsett fra rent utseendemessig? For utseende burde ikke alene få deg til å føle slik forrakt for henne, men jeg skjønner godt at du tar det opp når hun er vanskelig å ha med å gjørra. OG ja da kan utseende irritere hehe... Da du fortalte at hun ville oppi fanget for å kose, da syns jeg hun hørtes ganske sjarmerende ut? Hadde ikke tenkt noen vonde tanker om et barn som hadde gjort det med meg, hadde blitt glad hvis feks min stedatter ville knytte slike bånd til meg. Fortell mer, dette var en interessant historie! Og nei ikke tenk vondt om deg selv hvis din mann velger deg og barnet deres, ikke ha dårlig samvittighet. Velger han det, så er du jammen heldig! Hva syns faren om dattera si da?
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Går ut i fra at det var du som lovde og prøve hardere med trollinga sånn at det skulle bli troverdig... Men dette var heller ikke særlig troverdig! Du må nok prøve hardere enn dette...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Hahaha! Sorry at jeg ler, men det der høres stein galt ut! Ja få det ut her på anonymforum, det holder jeg med deg i Men seriøst, fra spøk til revolver: Prøv å stenge den ekle mora ut av tankene dine, og prøv heller å lete fram de gode sidene til denne jenta, som det faktisk er synd på. Det er jo ingen andre enn den ekle mora hennes som har oppfostret henne til at hun får viljen sin når hun legger seg på gulvet og skriker! Dere må finne deres egne rutiner og grenser som fungere når hun er hos dere. Selv om hun er bortskjemt hos mor, så klarer barn fint å tilpasse seg med at reglene er helt noen andre hos far. Ha TYDELIGE grenser, og gjør handling ut av det. Så tipper jeg at dere får det bedre til, og kan finne det litt trivelig når hun er på besøk hos far Kanskje du også kan klare å bli litt glad i henne?? For all del: ALDRI tving far til å måtte velge mellom deg og nye baby eller hun andre. DA vil du bli merket resten av livet. Det vil selvfølgelig den andre jenta også. HEV hodet ditt og vis at du er ei flink stemor, det er det alle vinner på i enden.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Herlige og varme mennesker, dere. Jeg er glad min datter har en hyggelig stemor. Og for at vi alle klarer å oppføre oss som folk.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Du er voksen. Gå i deg selv, for det er der feilen ligger når du ikke liker jenta. Jobb med å se de gode sidene hennes, for hun har sikkert mange, det er bare du som er så forkvaklet at du velger å legge et lite barn for hat fordi hun ikke ser ut som deg. Samtidig bør du jobbe en del med personligheten din og de høye tankene du åpenbart har om egen fortreffelighet. Du er nok ikke så sjarmerende som du tror... Og du, bare vent, jenta di kommer til å ligge på gulvet en dag og vræle fordi hun ikke får vilja si, garantert. Skal du legge henne for hat også da, og lete etter stygge trekk hos henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå