Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Er det vanlig å plages med vondt rundt og på klitten etter fødsel? Liksom om man er støl. Kan også være vondt der når jeg tisser, det presser på en måte. Er ca 4 uker siden fødsel. Blør ikke lengre.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Ja....Hvis jordmor gnikket deg på klitten under fødsel..Gjorde hun det?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Det har jeg også, 3 mnd etter. Tror det er bekkenet.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Vet ikke hvorvidt dette er vanlig, men jeg hadde det slik en stund etter fødsel. Nå, 6 mnd eller fødsel, har det gått over. Vet ikke hvorfor det var slik, men jeg måtte syes ikke langt unna klitten, så kan vel kanskje være derfor.. Er det jeg har tenkt iallefall.. Det går over :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Hvis det er sånn at den er "Hypersensitiv" og vond ved berøring, så kan det være sopp....Prøv canesten...Jeg trodde det ikke selv da jeg hørte det..hadde det etter fødsel med 2.mann, og fikk det tilbake et par ganger de første månedene etter fødsel, men forsvant med canesten..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Jeg sleit med at jeg fikk en slags nedpressfølelse rundt klitoris etter fødsel. Jeg lurer på om det kan ha vært blæra, så jeg begynte med knipeøvelser, og da forsvant mitt problem i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Jeg hadde også en nedpressfølelse. Har tatt masse knipeøvelser, men det kan fremdeles komme, og det er flere år siden fødselen.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Ja, det kan komme innimellom hos meg også. Er 2 år siden jeg fødte. I begynnelsen var jeg redd jeg hadde fått livmorfremfall eller hva det kalles... Ano over deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå