Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Jeg synst det var enda verre når Tv2 Zebra viste små snutter av "skjult kamera" i reklamepausen. Da så vi folk dusje ved en svømmehall. Og når de skrudde på vannet i dusjen kom det også ut litt rød maling. Mange trodde det var blod, og mange besvimte der i dusjen. Så mens de landet med hodet på det harde svømmehall gulvet - ja da lo folk hysterisk. Synst det var ganske usmakelig. Finnes jo ingen grenser.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Hehe, ler meg i hjel av det vettskremt programmet De blir jo så utrolig redde, akkurat som jeg ville blitt! Hoho!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Har aldri sett det, men det kan da ikke være et norskt program. Høres sykt ut. Får håpe de ikke prøver å skremme noen med hjerteproblemer eller angst på den måten.....
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Steinbra hahaha!!! Jeg blir skremt av den minste ting,så da er det gøy og se andre blir redde,hehehe
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Har sett noen snutter på youtube og kan ikke skjønne at disse menneskene noengang blir seg selv igjen, hadde blitt skada for livet jeg tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå